Comarch ERP Optima

Wersja demo

Darmowa wersja demo, przeznaczona jest dla potencjalnych klientów zainteresowanych rozpoczęciem pracy na programie Comarch ERP Optima.


Wersja pełna 2025.1

Najnowsza wersja o numerze 2025.1, przeznaczona jest dla klientów którzy zakupili oprogramowanie Comarch ERP Optima i chcą je zainstalować lub zaktualizować.


Wersja pełna 2025.1 bez SQL

Najnowsza wersja o numerze 2025.1, przeznaczona jest dla klientów którzy zakupili oprogramowanie Comarch ERP Optima i chcą je zainstalować lub zaktualizować.


Menadżer kluczy

Menadżer kluczy pozwala na wgranie aktualnej licencji na klucz zabezpieczający.

Połączenie zdalne

Poniższa ikonka umożliwia zdalne połączenie.


Pobierz program Any Desk

Poniższa ikonka zawiera link do pobrania programu Any Desk.

Rozwiązania dedykowane dla Comarch ERP Optima


Projekty indywidualne to portfolio modułów/programów wykonywanych na zamówienie według specyfikacji i wymagań klienta. Jest to proces kompleksowy, który obejmuje etapy projektowania, programowania oraz testowania oprogramowania. W ramach oferty indywidualnego projektu wykonywane są następujące etapy:
  • Analiza wymagań klienta - rozmowa z klientem w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat wymaganej funkcjonalności.
  • Projektowanie rozwiązania - zaprojektowanie interfejsów użytkownika oraz architektury systemu.
  • Programowanie aplikacji - stworzenie kodu źródłowego dla wszystkich modułów systemu.
  • Testowanie aplikacji - sprawdzenie działania aplikacji pod kątem błędów i zapewnienie pełnej niezawodności.
Oferujemy profesjonalne podejście do realizowanego zadania oraz gwarancję jakości wykonanych prac.

Zapraszamy do kontaktu w celach wspópracy!

Narzędziownia to program do obsługi magazynu, który wspomaga kontrolę wydawanego towaru pracownikom firmy. Podzielony został on na cztery działy takie jak: towary, dokumenty, pracownicy, analizy.
    W części Towary mamy możliwość:
  • podglądu listy towarów znajdujących się na stanie z możliwością użycia filtrów,
  • dodawania nowych pozycji, bądź edycji już istniejących,
  • synchronizacji listy towarów z listą w programie Comarch ERP Optima
  • nadawania położenia przedmiotu na regale,
  • eksportu do pliku *.xls,
  • podglądu historii towaru,
  • drukowania etykiet z kodem paskowym,
  • generowania i podglądu arkuszy inwentaryzacyjnych.
    W części Pracownicy mamy możliwość podglądu listy pracowników z możliwością filtrowania. Dodatkowo można edytować widniejących na liście.
    W części Dokumenty mamy możliwość:
  • tworzenia czterech rodzajów dokumentów: przyjęcia, wydania, zakupu, oraz rozchodu,
  • edycji, bądź anulowania dokumentów.
  • dodania do bazy Narzędziowni towarów na podstawie dokumentów RW w Comarch ERP Optima.
    W części Analizy można wykonać zestawienia takie jak:
  • towary wypożyczone pracownikowi w danym okresie,
  • towary przyjęte od pracownika w danym okresie,
  • lista towarów, będących obecnie w użyciu przez pracownika,
  • braki zasobów magazynowych ( na podstawie minimalnej i maksymalnej ilości towaru ),
  • pracownicy z danym towarem,
  • obroty towarami w danym okresie.


(kliknij podwójnie aby otworzyć w pełnym oknie)


Wypożyczalnia jest to program przeznaczony do wypożyczania różnego rodzaju przedmiotów - sprzętu, wyposażenia, samochodów, naczep, nart itp.
    Program umożliwia:
  • Prowadzenie bazy przedmiotów, które będą wypożyczane.
  • Prowadzenie ewidencji okresowych przeglądów przedmiotów, który znajduje się w bazie.
  • Wystawianie umowy najmu/dzierżawy.
  • Wystawianie aneksu do umowy w przypadku jej przedłużenia.
  • Wystawianie protokołu wydania wypożyczanego przedmiotu.
  • Wystawianie protokołu zwrotu wypożyczanego przedmiotu.
  • Wystawianie upoważnienia do użytkowania wypożyczanego przedmiotu.
  • Wystawianie faktur do umowy.
  • Przeglądanie, dodawanie, edycja kontrahentów.
  • Możliwość podglądnięcia szczegółów historycznych umów czy protokołów.
  • Automatyczne przypomnienia o zbliżającym się terminie zwrotu wypożyczonego przedmiotu lub o terminie przeglądu okresowego lub technicznego.
  • Automatyczne przypomnienia własnych zdarzeń.
  • Obsłużenie magazynów i stanów magazynowych. Wprowadzając magazyny ewidencjonujemy, ile mamy towaru na stanie. (opcja dla elektronarzędzi).
Program jest w pełni zintegrowany z Comarch ERP Optima. Na bieżąco aktualizuje on listę kontrahentów, dzięki czemu dodanie lub edycja kontrahenta w programie powoduje taką samą zmianę w ERP Optima i odwrotnie. Faktury, które są generowane w programie trafiają bezpośrednio do Optimy. Do faktury, jako pozycja dodawana jest usługa, której koszt jest zawarty w umowie wypożyczenia. W cenie programu wliczone jest wykonanie jednego szablonu umowy.
    Ponadto w programie można wygenerować wydruki:
  • Umowy najmu/dzierżawy.
  • Protokołu wydania przedmiotu.
  • Protokołu zwrotu przedmiotu.
  • Upoważnienia do użytkowania przedmiotu.
  • Przeglądu serwisowego.


Galeria:


    Wideo:

Budżetowanie to moduł dzięki któremu można określić czy założony budżet został przekroczony czy też nie. Moduł korzysta z zestawień księgowych z Comarch ERP Optima, gdzie uzupełniane są wszystkie koszty i na bieżąco aktualizuje procent wykorzystania kwoty założonej do projektu.
Kosztorysowanie to moduł zintegrowany z Comarch ERP Optima, który jest przeznaczony do tworzenia i obsługi konkursów ofert składanych na dostarczenie surowców niezbędnych do produkcji. Oferty są podstawą do wyboru i dalszej aktualizacji cen wyrobów gotowych, które mają w swojej recepturze zakontraktowany surowiec. Receptury na dany towar mogą być tworzone w programie jak i pobierane z Comarch ERP Optima.
    Funkcjonalności modułu:
  • praca na recepturach - dodawanie/edycja/usuwanie, import z Comarch ERP Optima,
  • aktualizacja ceny w Comarch ERP Optima,
  • wyliczenie ceny po aktualizacji pola marża,
  • dodawanie dodatkowych surowców/kosztów stałych do już pobranej receptury,
  • tworzenie konkursu ofert na dostarczenie towarów/surowców,
  • dodawanie ofert do konkursów,
  • lista kontrahentów z Comarch ERP Optima,
  • lista towarów z Comarch ERP Optima,
  • możliwość podglądu historii cen towaru (wykres),
  • podgląd receptur na kartotece wyrobu.

Funkcja dodatkowa, która po uruchomieniu przez operatora ma na celu na podstawie wskazanego RO uzupełnić stany na brakujące pozycje. W tym celu wykonywany jest dokument MM z brakującymi pozycjami z magazynów, na których jest stan.
Moduł do Comarch ERP Optima, który za pomocą synchronizacji dwustronnej z systemem BDO (Baza Danych Odpadowych powstała, aby rejestrować wszystkie polskie firmy zajmujące się działalnością generującą odpady) wysyła na podstawie Rezerwacji Odbiorcy do BDO listę odpadów lub pobiera z BDO do Comarch ERP Optima odpady na dokumencie Przyjęcia Zewnętrznego. Program pozwala ustalić po jakim polu ma odbywać się mapowanie kartotek między Comarch ERP Optima a BDO (kod, opis, nazwa, atrybut itp.)
Moduł integrujący Comarch ERP Optima z PPK IPKO (Pracownicze Plany Kapitałowe PPK - PKO TFI). Dzięki modułowi z Comarch ERP Optima do PPK IPKO przesyłani są pracownicy, którzy zgłosili chęć udziału w programie oraz składki jakie zostały im do programu pobrane (wyliczenie składki następuje z poziomu Comarch ERP Optima).
Funkcja dodatkowa do Comarch ERP Optima, która agreguje wskazane dokumentu Zamówienia do dostawcy na liście dokumentów w jeden dokument. Dokumenty muszą być stworzone na tego samego kontrahenta.
Zarządzanie rabatami służy do ewidencjonowania rabatów przydzielonych Klientowi i naliczenia odpowiednich rabatów przy wystawianiu dokumentu.
    Program umożliwia następujące sposoby rabatowania
  • Rabat od marki (producenta).
  • Rabat czasowy (od - do).
  • Rabat od wartości.
  • Stały rabat.
  • Progi cenowe (w zależności od obrotu danego kontrahenta.)
Dostępne dla danego kontrahenta rabaty nie sumują się, a zostają naliczone jeden po drugim. Po naliczeniu rabatu kolejny nalicza się względem kwoty poprzednio zrabatowanej.

Rabaty na dokumencie są przeliczane w Comarch ERP Optima za pomocą funkcji dodatkowe, które pobiera dane z programu.




Galeria:

Kalkulator kalorii i wartości odżywczych to aplikacja webowa obliczająca wartości kalorycznę i odżywczę dowolnego wyrobu, która jest liczona na podstawie receptury. W aplikacji znajduje się baza surowców, z których można tworzyć dowolne wyroby. Efektem działania programu jest wygenerowana karta produktu, na której automatycznie obliczana jest wartość odżywcza z podziałem na cukry, tłuszcze itp.

W aplikacji istnieje również możliwość dodawania własnych surowców, które można później wykorzystać podczas tworzenia receptury. Program automatycznie zapisuje stworzone receptury, dzięki czemu w każdej chwili można wygenerować nową etykietę wartości odżywczych na podstawie wcześniej stworzonych receptur.

  • Prezentacja programu

  • (kliknij podwójnie aby otworzyć w pełnym oknie)


    Aplikacja jest zgodna z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności.




    Galeria:

    Modyfikator kategorii przypisuje kategorie na kartotekach kontrahentów we wszystkich bazach firmowych obsługiwanych przez biuro rachunkowe na podstawie ostatnio użytej kategorii na rejestrze VAT zakupu/sprzedaży. Opcjonalnie można pomijać kategorie, które były modyfikowane przez wybranego Operatora.



    Umiejętne zarządzanie czasem pracy odgrywa w dzisiejszych czasach nadrzędną rolę. Dzięki dobrej organizacji pracownicy wiedzą jakie czynności mają wykonywać, w jakim terminie.

    System Zarządzania Czasem Pracy na Produkcji by CTI to program dający pełną kontrolę nad wykonywanymi czynnościami w firmie. Umożliwia on gromadzenie bazy zleceń oraz czynności w jednym miejscu. Planiści w łatwy i przejrzysty sposób mogą planować zlecenia do wykonania, przypisując do nich odpowiednich pracowników, a im czynności. Pracownicy w łatwy sposób rejestrują swój czas pracy na panelach dotykowych, dzięki czemu osoby zarządzające mają cały czas kontrolę nad tym, co dany pracownik wykonuje.
      W skład systemu wchodzą trzy powiązane ze sobą aplikacje:
    • główna aplikacja zawierająca bazę m.in. wszystkich użytkowników, zleceń, czynności,
    • dwie aplikacje przeznaczone na panel dotykowy:
    • panel wejść/wyjść, który służy do rejestracji stempli czasowych wejścia oraz wyjścia pracowników z pracy,
    • panel rejestracji wykonywanych czynności, który służy do rejestracji stempli czasowych rozpoczęcia, a także zakończenia wykonywania czynności. Panel ten służy również do kontroli stanowiskowej, dzięki której osoby zarządzające mają podgląd jakie czynności są aktualnie wykonywane.
    Wszystkie operacje na panelach dotykowych rozpoczynają się od zeskanowania karty RCP pracownika, który jest nadawany pracownikom w głównej aplikacji systemu. Każda operacja zarejestrowana na panelach jest natychmiast widoczna w głównej aplikacji, co pozwala umiejętnie zarządzać czasem pracy.


    Shoper Integrator to program integrujący popularny sklep internetowy Shoper z systemem Comarch ERP Optima. Głównym atutem rozwiązania jest w pełni automatyczna wymiana danych między e-sklepem Shoper, a systemem Comarch ERP Optima. Ponadto, prostota instalacji i konfiguracji gwarantuje szybkie i sprawne wdrożenie.
      Program przeznaczony jest dla:
    • Osób, które obsługują sklep internetowy Shoper i potrzebują systemu Comarch ERP Optima.
    • Osób, które posiadają system Comarch ERP Optima i chcieliby sprzedawać swoje produkty na zewnątrz za pośrednictwem e-sklepu Shoper.
    • Osób, które potrzebują tzw. łączeń pomiędzy systemem Comarch ERP Optima i platformę Shoper.
      Podstawowe funkcjonalności programu:
    • Eksport grup towarowych wraz z drzewkiem.
    • Eksport towarów:
      • Kod, nazwa (również z atrybutu towaru).
      • Opis (również z atrybutu towaru).
      • Cennik (cena podstawowa oraz promocyjna, obsługa rónych walut).
      • Stawka VAT.
      • Waga.
      • Zdjęcia.
      • Jednostka miary.
      • Atrybuty.
      • Marki.
      • Producentów.
    • Synchronizacja stanów magazynowych.
    • Aktualizacja cen oraz stanów magazynowych wariantów.
    • Import zamówień z Shoper do Comarch ERP Optima.
      • Dane teleadresowe.
      • Numer zamówienia.
      • Towary z odpowiednimi cenami.
      • Metoda płatności.
      • Metoda i koszt dostawy.
      • Tworzenie kontrahentów bądź przypisywanie istniejących.
    • Synchronizacja stworzonych dokumentów.
    • Aktualizacja statusu zamówienia.
    • Automatyczna wymiana danych o wskazanej porze lub po kliknięciu jednego przycisku.
    Import ewidencji dodatkowej z pliku XLS - pozwala na zaimportowanie do Comarch ERP Optima ewidencji dodatkowej kosztów i przychodów z pliku XLS. Dzięki importowi zaoszczędzany jest czas i minimalizowane ryzyko popełnienia błędu przy ręcznym przepisywaniu.


    Skontaktuj się z nami

    Comarch ERP Optima:

    Moduły Comarch

    Optymalizacja pracy

    eMU - Mobilny System CRM

    eMU - Mobilny System Sprzedaży

    Magazyn

    Produkcja

    Księgowość i BR

    E-commerce