Comarch ERP Optima

Wersja demo

Darmowa wersja demo, przeznaczona jest dla potencjalnych klientów zainteresowanych rozpoczęciem pracy na programie Comarch ERP Optima.


Wersja pełna 2025.0

Najnowsza wersja o numerze 2025.0, przeznaczona jest dla klientów którzy zakupili oprogramowanie Comarch ERP Optima i chcą je zainstalować lub zaktualizować.


Wersja pełna 2025.0 bez SQL

Najnowsza wersja o numerze 2025.0, przeznaczona jest dla klientów którzy zakupili oprogramowanie Comarch ERP Optima i chcą je zainstalować lub zaktualizować.


Menadżer kluczy

Menadżer kluczy pozwala na wgranie aktualnej licencji na klucz zabezpieczający.

Połączenie zdalne

Poniższa ikonka umożliwia zdalne połączenie.


Pobierz program Any Desk

Poniższa ikonka zawiera link do pobrania programu Any Desk.

Comarch ERP XL (dawniej CDN XL)


Serwis, remonty i utrzymanie ruchu

Działalność serwisowa może być oparta na ewidencji oraz realizacji zleceń serwisowych wykonywanych dla zewnętrznych podmiotów (t.j. serwis wyrobów własnych sprzedanych przedsiębiorstwom w ramach obsługi posprzedażowej) oraz w obrębie firmy (np. utrzymanie ruchu). W obu przypadkach system Comarch ERP XL umożliwia korzystanie z narzędzia do realizacji procesów typowych dla zadań serwisowych.

    Ewidencja serwisowanych urządzeń
  • Zdefiniowanie dowolnych parametrów opisujących urządzenia oraz maszyny własne i obce,
  • Szybka identyfikacja właściciela i osoby odpowiedzialnej za urządzenie.
    Planowanie zleceń serwisowych
  • Rejestracja zlecenia (zdefiniowanie zestawu usług, które powinny zostać wykonane w ramach zlecenia i przypisanie kontrahenta oraz serwisowanego urządzenia)
  • Przypisanie koniecznych składników i robocizny, zależnie od ich dostępności,
  • Analiza kosztu i kalkulacja marży,
  • Wsparcie w budowaniu planów przeglądów technicznych.

Ewidencja serwisowych urządzeń
    Realizacja zleceń serwisowych
  • Automatyzacja wydawania towarów koniecznych do realizacji zlecenia,
  • Tworzenie dokumentu umożliwiającego rozliczenie z kontrahentem,
  • Możliwość sprawdzania statusu realizacji zleceń serwisowych przez klientów z poziomu programu Comarch ERP Pulpit Kontrahenta.
    Monitoring zleceń i serwisowanych urządzeń
  • Dostęp do archiwum każdego zlecenia serwisowego,
  • Całkowita historyczność czynności realizowanych wraz z każdym urządzeniem.

Realizacja zleceń serwisowych
Comarch ERP Optima:

Moduły Comarch

Optymalizacja pracy

eMU - Mobilny System CRM

eMU - Mobilny System Sprzedaży

Magazyn

Produkcja

Księgowość i BR

E-commerce