Comarch ERP Optima
Wersja demo
Darmowa wersja demo, przeznaczona jest dla potencjalnych klientów zainteresowanych rozpoczęciem pracy na programie Comarch ERP Optima.
Wersja pełna 2025.0
Najnowsza wersja o numerze 2025.0, przeznaczona jest dla klientów którzy zakupili oprogramowanie Comarch ERP Optima i chcą je zainstalować lub zaktualizować.
Wersja pełna 2025.0 bez SQL
Najnowsza wersja o numerze 2025.0, przeznaczona jest dla klientów którzy zakupili oprogramowanie Comarch ERP Optima i chcą je zainstalować lub zaktualizować.
Menadżer kluczy
Menadżer kluczy pozwala na wgranie aktualnej licencji na klucz zabezpieczający.
Połączenie zdalne
Poniższa ikonka umożliwia zdalne połączenie.
Pobierz program Any Desk
Poniższa ikonka zawiera link do pobrania programu Any Desk.
Comarch ERP Optima Serwis
Comarch ERP Optima Serwis to dedykowany moduł dla firm świadczących usługi serwisowe, oraz serwisujących sprzedawane towary. Moduł ten jest zintegrowany z modułem Comarch ERP Optima Faktury oraz modułem magazynowym Comarch ERP Optima Handel / Handel Plus, co pozwala na automatyczne pobieranie części z magazynu.
Comarch Serwis to narzędzie do zarządzania usługami serwisowymi, które pozwala na skuteczniejsze planowanie i realizację przeglądów oraz napraw urządzeń. Jest to rozwiązanie przeznaczone dla firm, które chcą poprawić swoją efektywność w zakresie obsługi klientów oraz zwiększyć swoją przewagę konkurencyjną.
Co daje Comarch ERP Optima Serwis:
- Zarządzanie serwisem: Comarch Serwis umożliwia automatyzację procesów serwisowych, co pozwala na szybszą reakcję na potrzeby klientów oraz skuteczniejsze planowanie i realizację przeglądów oraz napraw urządzeń.
- Raportowanie: Dzięki narzędziom analitycznym i raportowania, pracownicy mogą lepiej zrozumieć potrzeby klientów i dostosować ofertę do ich oczekiwań.
- Integracja z innymi systemami: Comarch Serwis łatwo integruje się z innymi systemami, takimi jak CRM czy ERP, co pozwala na uzyskanie pełnego obrazu działalności firmy.
- Automatyzacja procesów: Dzięki automatyzacji procesów możliwe jest szybsze generowanie faktur, czy też automatyczne wysyłanie powiadomień do klientów o przeglądach czy naprawach.
Tworzenie zlecenia serwisowego w Comarch ERP Optima
Terminarz
Dodatkową funkcjonalnością modułu jest terminarz, który umożliwia wizualizację zadań z możliwością dodawania i edycji zleceń serwisowych. Terminarz może być wykorzystywany przez kierownika, który będzie miał podgląd do zarejestrowanych zadań i ewentualnej ich modyfikacji. Ponadto w terminarzu jest możliwość ustawienia operatora, dla którego zostaną wyświetlone zadania zarejestrowane przez niego.
Terminarz zleceń serwisowych
Dzięki Comarch ERP Optima Serwis możemy:
- Rejestrować wszystkie przyjmowane zlecenia serwisowe (zarówno zrealizowane jak i "w toku"),
- Harmonogramować zadania i rejestrować wykonane czynności (w zależności od zasad obsługi serwisu w firmie, zlecenia mogą być od razu przydzielone do konkretnego serwisanta, albo trafić do kolejki zgłoszeń oczekujących skąd serwisanci mogą pobrać je dla siebie),
- Zarejestrować historię realizacji napraw wraz z rejestracją czasu trwania oraz wykorzystanych części,
- Bezpośrednio z poziomu zlecenia wystawić paragon lub fakturę na wykonaną usługę,
- Definiować cykliczne zlecenia,
- W przypadku zleceń związanych z wyjazdem do Klienta mamy możliwość zarezerwowania czasu co będzie widoczne w terminarzu operatora.