Comarch ERP Optima

Wersja demo

Darmowa wersja demo, przeznaczona jest dla potencjalnych klientów zainteresowanych rozpoczęciem pracy na programie Comarch ERP Optima.


Wersja pełna 2025.0

Najnowsza wersja o numerze 2025.0, przeznaczona jest dla klientów którzy zakupili oprogramowanie Comarch ERP Optima i chcą je zainstalować lub zaktualizować.


Wersja pełna 2025.0 bez SQL

Najnowsza wersja o numerze 2025.0, przeznaczona jest dla klientów którzy zakupili oprogramowanie Comarch ERP Optima i chcą je zainstalować lub zaktualizować.


Menadżer kluczy

Menadżer kluczy pozwala na wgranie aktualnej licencji na klucz zabezpieczający.

Połączenie zdalne

Poniższa ikonka umożliwia zdalne połączenie.


Pobierz program Any Desk

Poniższa ikonka zawiera link do pobrania programu Any Desk.

Rozwiązania dedykowane dla Comarch ERP Optima


KANCELARIA dla firm z narzędziem OCR - automatycznego rozpoznawania i uzupełniania informacji - to rozwiązanie dla firm, które prowadzą swoje rozliczenia księgowe. Dzięki modułowi OCR program rozpoznaje tekst na podstawie plików graficznych (zeskanowanych lub przesłanych w formie elektronicznej). Kancelaria pobiera te pliki z odpowiednich folderów, rozpoznaje treści i automatycznie uzupełnia informacje z faktur oraz wyciągów bankowych w formacie *.pdf. Z poziomu Kancelarii następuje automatyczna rejestracja faktury w Comarch ERP Optima (rejestr VAT lub ewidencja dodatkowa), bez konieczności ręcznego importu plików. Natomiast po dodaniu wyciągu bankowego użytkownik ma możliwość utworzenia raportów kasowo-bankowych z poszczególnymi zapisami bez ręcznego uzupełniania danych.

W ramach Kancelarii z OCR można przetwarzać dowolną liczbę dokumentów bez ograniczeń limitami abonamentowymi.

Z poziomu Kancelarii można aktualizować dane kontrahenta oraz tworzyć i przypisywać kategorie do kontrahenta (zmiany są od razu wprowadzone również w Comarch ERP Optima). Program umożliwia m.in. łączenie lub dzielenie stron faktur, obracanie dokumentów, ręczne powiązanie skanów z pozycjami z rejestru VAT oraz zbiorczy wydruk z opcją dodatkowych nadruków (np. ID księgowy, nr w rejestrze VAT z Comarch ERP Optima). W programie można również szybko filtrować oraz wyszukiwać faktury według danych takich jak kontrahent, kategorie, numer dokumentu, daty, a także wyszukać fakturę po dowolnym słowie odczytanym przez OCR (np. słowo z pozycji faktury). Dzięki Kancelarii możliwy jest także podgląd skanów z poziomu Comarch ERP Optima. Program jest w pełni zintegrowany z Comarch ERP Optima.

Kancelaria dla firm umożliwia przetwarzanie dokumentów własnych.
Kancelaria dla biur rachunkowych umożliwia przetwarzanie dokumentów dla nieograniczonej liczby baz klientów. Zobacz więcej: eSZOK.

Korzyści z wdrożenia Kancelarii w Firmie:
  • Przyspieszenie pracy księgowego, poprzez automatyzację wpływu dokumentów ze skanera, wiadomości e-mail, czy zdjęć ze smartfonów.
  • Eliminacja powtarzalnych czynności i błędów - system sam odczytuje dane z faktur.
  • łatwy dostęp do oryginalnych faktur, które można podejrzeć bezpośrednio z programu Comarch ERP Optima.
  • Oszczędność miejsca. Chcąc powrócić do dokumentów, pracownik może wyszukać podejrzeć je w Kancelarii lub Comarch ERP Optima bez potrzeby przechowywania papierowych dokumentów w pobliżu swojego stanowiska pracy.


Galeria:

Prezentacja rozwiązania
  • Kancelaria - Prezentacja programu

  • (kliknij podwójnie aby otworzyć w pełnym oknie)


  • Biura rachunkowe zachęcamy do zapoznania się dodatkowo z Pulpitem Klienta:

  • (kliknij podwójnie aby otworzyć w pełnym oknie)


Zobacz więcej: eSZOK.

W celu pobrania cennika, wypełnij formularz i kliknij przycisk "POBIERZ CENNIK".



Jestem zainteresowany bezpłatną prezentacją.


Skontaktuj się z nami
Comarch ERP Optima:

Moduły Comarch

Optymalizacja pracy

eMU - Mobilny System CRM

eMU - Mobilny System Sprzedaży

Magazyn

Produkcja

Księgowość i BR

E-commerce