Comarch ERP Optima
Wersja demo
Darmowa wersja demo, przeznaczona jest dla potencjalnych klientów zainteresowanych rozpoczęciem pracy na programie Comarch ERP Optima.
Wersja pełna 2025.1
Najnowsza wersja o numerze 2025.1, przeznaczona jest dla klientów którzy zakupili oprogramowanie Comarch ERP Optima i chcą je zainstalować lub zaktualizować.
Wersja pełna 2025.1 bez SQL
Najnowsza wersja o numerze 2025.1, przeznaczona jest dla klientów którzy zakupili oprogramowanie Comarch ERP Optima i chcą je zainstalować lub zaktualizować.
Menadżer kluczy
Menadżer kluczy pozwala na wgranie aktualnej licencji na klucz zabezpieczający.
Połączenie zdalne
Poniższa ikonka umożliwia zdalne połączenie.
Pobierz program Any Desk
Poniższa ikonka zawiera link do pobrania programu Any Desk.
Comarch ERP XL (dawniej CDN XL)
Handel i dystrybucja
Dzięki Comarch ERP XL pozyskujesz całkowite wsparcie procesów z dziedziny handlu i dystrybucji, zarówno po stronie sprzedażowej (dużo możliwych kanałów prowadzenia sprzedaży, realizacja transakcji, obsługa za pomocą sieci detalicznej), oraz zakupowej (zarządzanie dokumentami i procesami zakupu).
Rozwiązanie CRM dostępne w ramach Comarch ERP XL pozwala swobodnie tworzyć własną bazę informacji o klientach oraz prowadzić względem nich uporządkowane działania o zróżnicowanym charakterze.
Różne scenariusze sprzedaży
- Obsługa różnego typu transakcji handlowych krajowych i zagranicznych, w tym również specyficznych (m. in. obrót złomem, tax free,, obsługa kaucji, obrót towarami koncesjonowanymi),
- Dowolne zarządzanie rabatami i cenami,
- Kreowanie rozbudowanych mechanizmów obliczania promocji różnych typów,
- Ciągła kontrola limitów kredytowych kontrahentów oraz sprawne narzędzia do zarządzania płatnościami,
- Swobodne określanie zamienników dla konkretnych pozycji ofertowych oraz tworzenie kompletów,
- Łatwa realizacja sprzedaży na pozycji kasowej dzięki aplikacji stworzonej dla sprzedawców używających ekranów dotykowych,
- Efektywna obsługa posprzedażowa – ewidencja i wykonanie reklamacji, automatyczne korekty i skuteczna obsługa zwrotu towarów.
Od zapytania do faktury
Od zapytania do faktury
- Zapewnienie realizacji procesów połączonych z obsługą zamówień wspólnie ze standardami systemów zarządzania jakości (projektowanie na podstawie normy ISO), zaczynając od zapisania zapytania ofertowego, oferty, oraz zamówienia, które jest źródłem faktury,
- Sprawna praca na dokumentach w ramach pojedynczego procesu sprzedażowego, zakupowego lub zakupowo-sprzedażowego dzięki opcji przetwarzania dokumentów (dane wspólne dla poszczególnych dokumentów zostają przenoszone automatycznie, co pozwala oszczędzać czas pracownika),
- Możliwość kreowania wielowariantowych ofert sprzedaży i komfortowa ewidencja ofert od dostawców,
- Zapisywanie zamówień zakupu, sprzedaży jak również zamówień wewnętrznych dotyczących firm wielooddziałowych,
- Ciągła kontrola stanów zapasów, z wziętymi pod uwagę normatywami (minimalne i optymalne ilości magazynowe),
- Zapewnienie dostępności zarezerwowanego asortymentu dzięki możliwości zamawiania towaru na magazynie w chwili przyjęcia zamówienia,
- Proste administrowanie zamówieniami – wybór optymalizacji według różnych kryteriów, np. minimalna ilość dostawców, najkrótszy termin dostawy, najniższa cena; zamawiane zasoby mogą być od początku automatycznie rozdzielane do zamówień odbiorców czekających na dany wyrób,
- Możliwość wypisania faktur zaliczkowych do zamówień.
Swobodny obrót towarami z zagranicy
- Generowanie podstawowych dokumentów w celu rejestrowania zakupów zagranicznych, np. Faktura importowa, Zamówienie zakupu, Faktura wewnętrzna, SAD, Faktura wewnętrzna, Przyjęcie zewnętrzne,
- Cała obsługa zakupów zagranicznych; nabycia wewnątrz wspólnotowego, jak i również importu spoza Unii Europejskiej,
- Obsługa personelu celnego, np. procedury 4071 7100, i rejestracja dokumentów SAD,
- Wyliczenie odpowiednich opłat (akcyza, cło, VAT, ),
- Deklaracje Intrastat.
CRM - tworzenie bazy o klientach
- Pełna historyczność różnego rodzaju kontaktów z klientami, zaczynając od rozmowy telefonicznej lub wiadomości email, przez łączność za pośrednictwem internetowego komunikatora, na tradycyjnym spotkaniu kończąc,
- Automatyczna kopia bezpieczeństwa korespondencji mailowej za pomocą integracji z MS Outlook,
- Dostęp do informacji o kontrahentach z użyciem przeglądarki internetowej,
- Możliwość gromadzenia oraz analizy danych z rynku (opinie o produktach, ocena współpracy, preferencje klientów itp.), m.in. przy pomocy ankiet, które mogą być wykonane w ramach wizyt, akcji telemarketingowych oraz innych działań,
- Skuteczna analiza danych o klientach z użyciem raportów Business Intelligence.
CRM - tworzenie bazy
Zarządzanie pracą zespołów sprzedażowych
- Skuteczne planowanie i ciągły nadzór nad realizacją zadań personelu marketingu i sprzedaży, oraz innych działów w firmie,
- Wyraźnie zdefiniowane obowiązki – możliwość podzielenia struktur sprzedaży na rejony, wyznaczenia osób odpowiedzialnych za kontrahentów wewnątrz rejonu,
- Zarządzanie pracą mobilnych PH - planowanie wizyt handlowych i działań, które powinny zostać w ich trakcie wykonane, analiza rezultatów pracy handlowców, monitoring tras przejazdów przy użyciu aplikacji Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży,
- Gwarancja odpowiedniego obiegu danych dzięki automatycznym przypomnieniom i użyciu terminarzy do planowania zadań,
- Kreowanie założeń sprzedażowych (plany sprzedaży) jak i analiza stopnia ich wykonania, jednocześćnie na poziomie całej firmy, jak i rejonów sprzedażowych przypisanych do konkretnych opiekunów,
- Możliwość sprawdzenia ekspozycji towarów w sklepach z użyciem dokumentacji fotograficznej (merchandising), wykonanie raportu obecności towarów własnych lub towarów konkurencji w sklepie lub ewidencji udziału towarów własnych w całym regale (tzw. facing) - informacje z terenu zbierane są przez pracowników za pomocą aplikacji Comarch ERP Mobile Sprzedaż.
Zarządzanie pracą zespołów