05.10.2018 r.
Centrum Technologii Informatycznej liderem rankingu COMARCH ERP OPTIMA

Szanowni Państwo!

Mamy ogromną przyjemność poinformować Państwa, że CTI po raz kolejny została liderem w rankingu Sprzedaży Comarch ERP Optima. Według oficjalnego rankingu Comarch podsumowującego trzy pierwszy kwartały tego roku CTI po raz kolejny zajęła czołowe miejsce w Polsce i pierwsze na Śląsku. Dziękujemy Klientom za zaufanie. Równocześnie gwarantujemy, że wzrost sprzedaży jest u nas tożsamy ze wzrostem jakości świadczonych usług, dlatego zachęcamy do dalszej udanej współpracy!



05.10.2018 r.
Zmiany w cennikach Comarch ERP XL i Comarch ERP Altum

Szanowni Państwo!

Informujemy, że uległ zmianie cennik Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Zmiana ma związek z wydaniem BI Point w wersji 7.5 oraz Comarch ERP XL w wersji 2018.2.1.

W miejsce dotychczasowego modułu BI Start wszedł nowy produkt jakim jest BI Point Start, który zawiera zestaw predefiniowanych raportów i dashboardów. Dotychczasowi Klienci, którzy korzystali z BI Start zaproponowano migrację do BI Point Start. W cenniku Comarch XL i w cenniku Comarch ERP Altum dla modułu BI Point zostało wprowadzone licencjonowanie za subskrypcję raportów. Każdy użytkownik BI Point to jedna subskrypcja dowolnej ilości raportów dla jednego użytkownika. Istnieje natomiast możliwość dokupienia samego pakietu dodatkowych subskrypcji dla 20 użytkowników.

Zmiany wprowadzone zostały również w Comarch ERP XL. Dotychczasowy interfejs anglojęzyczny zastąpiony został interfejsem wielojęzycznym dającym możliwość przetłumaczenia interfejsu Comarch ERP XL na dowolny język (w wersji 2018.2.1 występuje jeszcze ograniczenie do alfabetu łacińskiego).

Kolejną godną uwagi zmianą jest rezygnacja z wydawania odrębnych wersji Comarch ERP XL obsługujących język angielski. Od wersji 2018.2.1 język polski i angielski będą dostępne w ramach jednej instalacji a na etapie logowania można będzie wybrać właściwy dla siebie język.

Dotychczasowi Klienci interfejsu anglojęzycznego przechodzą na interfejs wielojęzyczny bez ponoszenia dodatkowych opłat. Opłata Upgrade będzie naliczana od aktualnej ceny interfejsu wielojęzycznego.

Chcesz zapoznać się z nowym cennikiem, skontaktuj się z opiekunem.


19.09.2018 r.
Nowa wersja eSzok Biuro Rachunkowe!

Szanowni Państwo!

Mamy przyjemność poinformować Państwa, że jest już dostępna nowa, dostosowana do współpracy z nową wersją programu Comarch ERP Optima 2018.8 wersja eSzok Biuro Rachunkowe.
W nowej wersji pakietu eSZOK wprowadzone zostatały przede wszystkim kluczowe zmiany dla OCR. Połączono program OCR z serwerem OCR do jednej aplikacji działającej na zminimalizowanym oknie bądź jako usługa Windows w tle. Dodaliśmy również szereg usprawnień algorytmów OCR, które wpływają na szybkość działania i zwiększoną skuteczność odczytu danych.
Z poziomu Kancelarii dodana została możliwość obracania błędnie zeskanowanych dokumentów oraz możliwość wydruku seryjnego skanów dokumentów z opcją nadruku ID księgowego z Comarch ERP Optima.
Wprowadziliśmy również dodatkowy moduł w Pulpicie Klienta - płatności, które są pobierane z Comarch ERP Optima. Jest również dostępny podgląd na listy płac pobrane z Optimy. Pulpit Klienta jest już przetłumaczony automatycznie na 33 języki. Dodaliśmy powiadomienia e-mail dla klientów w przypadku otrzymania nowej deklaracji, nowego wątku czat, nowych załączników oraz faktury wystawionej przez biuro rachunkowe. Ponadto, administrator biura ma do dyspozycji rozbudowane zarządzanie uprawnieniami użytkowników.
Zachęcamy do zapoznania się z pełną listą wprowadzonych zmian i nowości oraz do pobrania nowych wersji:

Lista zmian i nowości:

o Nowości w module Pulpit Klienta
o Nowości w module Kancelaria z OCR


Wersje do pobrania:

o Kancelaria + OCR
o eSZOK pełny (Kancelaria + OCR + Pulpit Klienta)


19.09.2018 r.
Nowa wersja Comarch ERP Optima 2018.8.1

Szanowni Państwo!
Mamy przyjemność poinformować Państwa, że jest już dostępna nowa wersja aplikacji Comarch ERP Optima 2018.8.1.

W nowej wersji systemu Comarch ERP Optima dodano przede wszystkim możliwość wprowadzenia synchronizacji zgód kontrahenta i zgód transakcyjnych z Comarch e-Sklep oraz dostosowano do zmian w przepisach. W nowej wersji Comarch ERP Optima wprowadzono również wiele usprawnień, które ułatwiają pracę w programie.

Zmiany w nowej wersji Comarch ERP Optima związane ze zmianami w przepisach:

o Dostosowano import e-Zwolnień pracowników z ZUS PUE do zmiany formatu wprowadzonej przez ZUS od 14.08.2018.
o W związku z wejściem w życie od 1 października 2018 r. ustawy z dnia 15 czerwca 2018 r. o zmianie ustawy o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów (Dz. U. poz. 1539) SENT umożliwiono określenie danych geolokalizacyjnych środka transportu przewożonych towarów.

Comarch ERP Optima 2018.8.1 na które warto zwrócić szczególną uwagę:

o Wprowadzona została synchronizacja zgód kontrahenta z Comarch e-Sklep.
o Udostępniono synchronizację zgód transakcyjnych, wyrażonych przy składaniu zamówienia w Comarch e-Sklep.
o Wprowadzono synchronizację załączników do zgód z Comarch e-Sklep.
Pełna lista zmian wraz z opisem znajdą Państwo pod adresem LINK

Zachęcamy do zapoznania się z nowościami oraz do zaktualizowania programu do najnowszej wersji: Comarch ERP Optima 2018.8.1( LINK )


19.09.2018 r.
Nowa wersja aplikacji Comarch ERP HRM 2018.8.1

Szanowni Państwo!
Mamy przyjemność poinformować Państwa, że jest już dostępna nowa wersja aplikacji Comarch HRM 2018.8.1.

Nowa wersja aplikacji posiada przebudowaną stronę startową.
Od tej chwili użytkownik jeszcze prościej i szybciej sprawdzi swój limit urlopu wypoczynkowego, plan pracy na najbliższy tydzień, jak również zaplanuje swoją nieobecność, delegację czy szkolenie.
Informacje o nowych zdarzeniach dodatkowo zaprezentowane zostaną w nowym panelu powiadomień.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z nowościami oraz aktualizacji aplikacji do najnowszej wersji Comarch HRM 2018.8.1


19.09.2018 r.
Nowa wersja Comarch B2B 2018.4

Szanowni Państwo!
Mamy przyjemność poinformować Państwa, że jest już dostępna nowa wersja Comarch B2B 2018.4. W nowej wersji nastąpiła przełomowa zmiana interfejsowa i technologiczna, która da możliwość dalszego rozwoju aplikacji w zakresie sprzedaży w Internecie.


Nowości Comarch B2B 2018.4 na które warto na szczególną uwagę:


Wprowadzono nowy interfejs aplikacji Comarch B2B uwzględniając sugestie Klientów oraz trendy aplikacji e-commerce.
W ramach prac zostały wprowadzone następujące zmiany:

o nowy widok szczegółów produktu,
o nowe widoki dla list produktów: lista, lista ze zdjęciami, kafelki,
o nowe widoki dokumentów zamówień, ofert, płatności, dostaw,
o możliwość zakupów wielu produktów jednym kliknięciem,
o obsługę HTML w opisie produktu,
o zapamiętywanie wyboru ustawień list produktów,
o nowa strefa Klienta,
o strona zamówienia wraz z podsumowaniem,
o usprawniliśmy proces dodawania do koszyka ofert sprzedaży,
o przygotowano możliwość wprowadzenia bannerów,
o dodano stronę funkcyjną - "O nas" dostępną po zalogowaniu,
o wprowadzono logowanie operacji logowania i wylogowywania z systemu,
o usprawniono obsługę stanów magazynowych wraz z odpowiednimi komunikatami,
o usprawniono obsługę jednostek pomocniczych,
o wprowadzono zmianę technologiczną - migrację do Angular,
o kompatybilność z Comarch ERP XL 2018.2 oraz Comarch ERP Altum 2018.2.


14.09.2018 r.
Szkolenia dofinansowywane z funduszy UE

Szanowni Państwo!
Po wakacyjnej przerwie wznawiamy cykl szkoleń dofinansowywanych z funduszy UE. W wrześniu uruchomiony zostanie ponowny nabór wniosków w nowej odświeżonej formie. Podstawowe warunki pozostaną bez zmian w stosunku do dotychczasowych, dlatego zachęcamy do skorzystania z okazji. Wychodzą naprzeciw Państwa potrzebom szkoleniowym w nowym cyklu szkoleń skupimy się na obszarach najbardziej przez Państwa preferowanych tj. na kadrach i pełnej księgowości.

Firma CTI jest zarejestrowana w bazie usług rozwojowych (BUR) i posiada certyfikację VCC, która upoważnia do realizacji szkoleń dotowanych przez UE na poziomie dofinansowania
od 50% do 80%. Procedura jest bardzo uproszczona dlatego zachęcamy do kontaktu w dowolnie wybranej przez państwa formie a po więcej szczegółów odsyłamy Państwa do strony CTI gdzie znajdują się informacje na temat aktualnych terminów szkoleń oraz warunków przystąpienia.



26.07.2018r
Dotacja na systemy B2B / B2C

Już w sierpniu rozpoczyna się nabór do bardzo atrakcyjnej dotacji, w ramach którego można sfinansować budowę systemów informatycznych, stworzenie e-usług czy portali sprzedażowych.

Już dziś pomagamy w analizie i dopasowaniu projektów do powyższego programu - zapraszamy do współpracy.

Poziom dofinansowania wynosi 50%, maksymalna kwota dotacji to 500 tys. zł. Środki można przeznaczyć m. in. na zakup środków trwałych, oprogramowania, usług doradczych, informatycznych, analiz przygotowawczych i usług eksperckich.

Działanie 3.3, bo o nim mowa, skierowane jest do firm z woj. śląskiego. De facto mogą w nim jednak startować firmy z całego kraju - wystarczy zarejestrować oddział w woj. śląskim (może to być także wirtualne biuro) lub założyć tam nową spółkę z o.o.


17.05.2018r
Nowa wersja Comarch ERP XL 2017.2.

Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informujemy o udostępnieniu systemu Comarch ERP XL w wersji 2017.2. W najnowszej wersji programu dodano 47 nowości, które objęły wiele obszarów systemu.

Szczególny nacisk położono na przygotowanie systemu do tego, aby wspierał obowiązki wynikające z aktualnych przepisów o ochronie danych osobowych (RODO).

Wśród możliwości należy zatem wymienić:

  • Ewidencję zgód na przetwarzanie danych osobowych udzielonych przez osoby fizyczne
  • Udostępnianie informacji o danych osobowych
  • Operacje anonimizacji kontrahentów oraz osób przypisanych do kontrahentów

Dodatkowo zapewniono wsparcie dla administratorów danych osobowych poprzez narzędzia, które pozwolą na:

  • Ewidencję upoważnień do przetwarzania danych
  • Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych
  • Rejestr naruszeń przetwarzania danych osobowych

1 lipca 2018 roku wchodzi w życie ustawa, która pozwala na korzystanie z mechanizmu podzielonej płatności (split payment). Istota tego rozwiązania polega na tym, że płatność za nabyty towar lub usługę jest dokonywana w taki sposób, że zapłata odpowiadająca wartości sprzedaży netto jest płacona przez nabywcę na rachunek rozliczeniowy dostawcy, lub jest rozliczana w inny sposób, natomiast pozostała zapłata odpowiadająca kwocie podatku od towarów i usług, jest płacona na specjalny rachunek bankowy dostawcy- rachunek VAT.

W Comarch ERP XL 2017.2 przygotowano zatem:

  • Możliwość wysłania zlecenia przelewu do banku z podziałem kwoty podatku VAT
  • Mechanizmy wspierające kontrolę płynności finansowej
  • Wiązanie płatności rozliczeniowych z technicznymi przeksięgowaniami między rachunkami

Równolegle trwają prace nad wprowadzeniem powyższych funkcjonalności w wersji 2018.2, której udostępnienie jest planowane na czerwiec br.
Jednocześnie, z przyjemnością informujemy, iż w I kwartale br. zanotowano wysoką dynamikę sprzedaży Comarch ERP XL - osiągnięto wzrost na poziomie blisko 30% rdr.


02.05.2018r
Bezpłatny webinar "Systemy Comarch ERP gotowe na RODO"

11 kwietnia 2018 roku odbył się webinar "Systemy Comarch ERP gotowe na RODO". Zachęcamy do zobaczenia nagrania z tego webinaru. Podczas webinaru zaprezentowane jest w praktyce, jak działają nowości w Comarch ERP Optima w kontekście zapisów rozporządzenia: tak, abyś zyskał pewność, że oprogramowanie Comarch ERP uzbroi Cię w oręż niezbędny do walki z RODO.

Wśród poruszonych zagadnień znajdują się m.in.:

  • rejestr czynności przetwarzania danych osobowych,
  • rejestr upoważnień przetwarzania danych osobowych,
  • rejestr naruszeń przetwarzania danych osobowych,
  • rejestr zgód na przetwarzanie danych osobowych,
  • możliwość wglądu do danych osobowych,
  • anonimizacja danych,
  • logowanie działań operatorów.



24.04.2018r
Nowe wersje Comarch ERP Optima 2018.5.1 i Comarch ERP e-Pracownik 2018.5.1.

Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informujemy, że są już dostępne nowe wersje Comarch ERP Optima 2018.5.1 i Comarch ERP e-Pracownik 2018.5.1. Zachęcamy Państwa do zapoznania się z nowościami oraz do pobrania najnowszej wersji demo systemu Comarch ERP OPTIMA.



Nowe odsłony systemów Comarch ERP Optima i e-Pracownik to przede wszystkim dostosowanie do wymagań RODO (Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych) i do pozostałych zmian w przepisach prawnych a także ponad 50 nowości i ulepszeń, które w dużym stopniu wzbogacają atrakcyjność systemu i poprawiają jego ergonomię.

ZMIANY W NOWEJ WERSJI COMARCH ERP OPTIMA ZWIĄZANE ZE ZMIANAMI W PRZEPISACH:

  • Wprowadzono funkcje ułatwiające wdrożenie procedur wynikających z wymagań RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016-679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) dotyczące zarządzania danymi osobowymi podlegającymi przetwarzaniu w systemie: rejestr zgód na przetwarzanie danych, rejestr czynności przetwarzania danych osobowych, rejestr naruszeń ochrony danych osobowych, rejestr upoważnień dostępu do danych osobowych, anonimizację danych osobowych kontrahenta i przedstawiciela uniemożliwiającą identyfikacji danej osoby.
  • Zautomatyzowano proces uwzględniania w pliku JPK_VAT faktur wystawionych do paragonów rozliczonych w deklaracji VAT-7.
  • Dostosowano wydruk Zaświadczenie płatnika składek Z-3b (dla osób prowadzących działalność) do nowego wzoru opublikowanego na stronie ZUS.
  • Deklaracja AKC-WW (6). W związku z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 24 stycznia 2018 r. w sprawie wzorów deklaracji podatkowych dla podatku akcyzowego oraz deklaracji w sprawie przedpłaty akcyzy (Dz. U. z 2018 r. poz. 273) dla deklaracji AKC-WW wprowadzono wersję formularza 6 oraz wydruk zgodny z tą wersją.
  • Wydruk Tax Free. Dostosowano wydruk dokumentu Tax Free zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Finansów z dnia 22 lutego 2018 r. (poz. 521).
  • KGO - Rejestr BDO. W związku z ustawą z 24 listopada 2017 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw od 24 stycznia 2018 r. działa rejestr i baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO). Nowy rejestr zastąpił dotychczas funkcjonujący i administrowany przez GIOŚ. Zgodnie z obowiązkiem nałożonym ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym na Fakturach Sprzedaży drukowany jest numer rejestrowy przydzielony przedsiębiorcy w BDO.


NOWOŚCI COMARCH ERP OPTIMA 2018.5.1, KTÓRE ZASŁUGUJĄ NA SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ:

  • Umożliwiono wpisanie do 20 znaków w polu NIP.
  • Wprowadzono funkcję zapisywania działań wykonywanych przez operatorów w programie.
  • Dla wydruków EKO dodaliśmy wydruk Eko - Faktura Pro Forma: Wzór standard, Duplikat oraz umożliwiono seryjne drukowanie zaznaczonych faktur z wykorzystaniem wzoru wydruku Eko - wydruki seryjne: Wzór standard, Duplikat.
  • Umożliwiono seryjny wydruk listów przewozowych dla zleceń zaznaczonych na liście.
  • Dodano funkcjonalność automatycznego dodawania zerowego zestawienia czasu pracy za rozliczany miesiąc, podczas naliczania wypłaty etatowej dla pracowników rozliczanych Według zestawienia i nieobecnych cały miesiąc.


NOWOŚCI COMARCH ERP E-PRACOWNIK 2018.5.1, KTÓRE ZASŁUGUJĄ NA SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ:

  • Mobilna aplikacja natywna na system iOS - Comarch HRM (Human Resource Management). Aplikacja pozwala skorzystać w wygodny sposób na telefonach iPhone z najważniejszych funkcji systemu (np. planowania i zatwierdzania urlopów).
  • Poszerzono zakres rejestrowania w Historii Operacji czynności wykonywanych przez Użytkowników w aplikacji Comarch ERP e-Pracownik.
  • Dodano informację dla administratora o dacie i statusie ostatniej synchronizacji danych w modelu usługowym.


28.02.2018r
Nowe moduły Comarch ERP Optima w wersji dla biur rachunkowych dostępne już od kwietnia!

Szanowni Państwo,
Informujemy, iż stawiamy właśnie kolejny krok, mający na celu uszczelnienie licencjonowania oprogramowania Comarch ERP Optima w wersji dla biur rachunkowych.

Od 1 kwietnia 2018 r. w cenniku dedykowanym biurom rachunkowym pojawią się trzy moduły w wersji BR:

  • Comarch ERP Optima Faktury BR
  • Comarch ERP Optima Handel BR
  • Comarch ERP Optima Handel PLUS BR

Ceny nowych modułów kształtują się następująco:

  1. Comarch ERP Optima Faktury BR - stacjonarnie - 295 zł netto
  2. Comarch ERP Optima Faktury BR - w chmurze - 35 zł netto / m-c
  3. Comarch ERP Optima Handel BR - stacjonarnie - 1995 zł netto
  4. Comarch ERP Optima Handel PLUS BR - stacjonarnie - 2995 zł netto
  5. Comarch RP Optima Handel BR - w chmurze - 149 zł netto / m-c

Wszyscy Klienci Oprogramowania Comarch ERP Optima, spełniający kryteria do posiadania wersji BR (zgodnie z warunkami licencjonowania dla biur rachunkowych) i posiadający taką instalację, mają możliwość zakupu modułów tylko w wersji BR - instalacja musi być jednorodna.

Dodatkowo informujemy, że od daty wprowadzenia do oferty wyżej wymienionych modułów, wszyscy Klienci Oprogramowania Comarch ERP Optima w wersji BR, posiadający instalacje niejednorodne (posiadające dotychczas moduły Comarch ERP Optima FAKTURY lub Comarch ERP Optima HANDEL) będą zobowiązani do podniesienia tych modułów za różnicę w cenie do wersji dedykowanej dla biur rachunkowych.W przeciwnym razie możliwość zakupu upgrade dla tych klientów będzie zablokowana.


23.02.2018r
Rekrutacja do CTI!

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do wzięcia udziału w procesie rekrutacji do CTI. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowiska:

  • Konsultant ds. księgowości
  • Product Manager
  • Programista PHP

Szczegółowe opisy stanowiska w tym zakres obowiązków i oczekiwania zawarte zostały w ofertach dostępnych pod linkiem: Link


21.02.2018r
Nowa wersja Comarch ERP Optima 2018.2.1!

Zmiany w nowej wersji Comarch ERP Optima związane ze zmianami w przepisach:

  • Umożliwiliśmy wysyłkę plików JPK dla osób fizycznych bez podpisu kwalifikowanego.
  • Zaktualizowaliśmy wzór dokumentu elektronicznego do wysyłki następujących deklaracji do systemu e Deklaracje: PIT-28(20), PIT36(25), PIT-36L(14), PIT-37(24) wraz z odpowiednimi załącznikami.
  • Umożliwiliśmy naliczenie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych (CIT) z uwzględnieniem podziału przychodów i kosztów na kapitałowe oraz pozostałe.
  • W Ewidencji ryczałtowej dodaliśmy możliwość prowadzenia ewidencji przychodów z najmu prywatnego w stawce 12,5%.
  • Dostosowaliśmy wydruki Zaświadczenie Z-3 (dla pracowników) i Zaświadczenie Z-3a (dla zleceniobiorców) do nowych wzorów opublikowanych na stronie ZUS.

Nowości Comarch ERP Optima 2018.2.1, które zaslugują na szczególną uwagę:

  • Udostępniliśmy kolejne wydruki Eko - Faktura: (Eko - Faktura zaliczkowa: Wzór standard, Duplikat, Eko - Faktura finalna: Wzór standard, Duplikat, Eko - Faktura Marża: Wzór standard, Duplikat, Eko - Korekta zbiorcza: Wzór standard, Duplikat).
  • Na dokumentach RO wczytanych z Comarch e-Sklep dodaliśmy osobną zakladkę e-Sklep, na którą przenoszone są dodatkowe informacje związane z danym zamówieniem. Wprowadziliśmy także możliwość ustalenia statusu dostawy i statusu płatności na zamówieniach z Comarch e-Sklep.
  • Wprowadziliśmy nowy algorytm bilansowania nadgodzin dobowych i średniotygodniowych z uwzględnieniem wielomiesięcznych okresów rozliczeniowych.
  • Dodaliśmy możliwość porównania wprowadzonych zmian na formularzu danych kadrowych pracownika w zestawieniu z poprzednim jego zapisem historycznym.

Zachęcamy do zapoznania się z nowościami oraz do zaktualizowania programu do najnowszej wersji Comarch ERP Optima 2018.2.1.

Zobacz nowości i zmiany



31.01.2018r
Eszok BR - nowa wersja już dostępna!

Już jest! Nowa wersja EszokBR, a w niej szereg zmian i usprawnień. Nowe funkcjonalności, zwiększona ergonomia pracy, lepsza jakość algorytmów OCR. Wszystko to w nowej wersji!

Lista zmian dla modułu Pulpit Klienta: Lista zmian


Lista zmian dla modułu Kancelaria: Lista zmian


31.01.2018r
Oferta szkoleniowa!

Przedstawiamy nowy, marcowy harmonogram szkoleń dofinansowanych z UE. Listy na miesiąc luty (z wyjątkiem księgi podatkowej) są zamknięte.

Przypominamy, że ze względu na procedurę dotacyjną, należy zgłosić chęć wzięcia udziału w szkoleniu na minimum 14 dni przed jego rozpoczęciem.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową. Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegóły.

Najbliższe terminy:

  • 01.03.2018 - Handel
  • 02.03.2018 - Produkcja
  • 09.03.2018 - Księga Podatkowa
  • 15-16.03.2018 - Kadry i Płace
  • 22-23.03.2018 - Księga Handlowa



10.01.2018r
Comarch DMS i Opis analityczny

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy o oficjalnej premierze dwóch nowych modułów dla Comarch ERP Optima.


Moduł DMS (Data Managment System) zastępuje dotychczasowy moduł Obiegu Dokumentów, w sposób znaczący zwiększając jego możliwości i funkcjonalność.


Jaka cena?:

  • Dwa stanowiska stacjonarne: 5000zł netto.
  • W chmurze (miesięczna opłata abonamentowa): 250zł netto.

Kolejne stanowiska: 500zł netto stacjonarnie i 30zł netto ASP.

Moduł Opis analityczny pozwala na szczegółowe opisanie za pomocą trzech wymiarów: Wydziału, Lokalizacji i Projektu każdego elementu wypłaty i rozksięgowanie kwoty na koszty cząstkowe.


Jaka cena?:

  • Stacjonarnie: 2150zł netto.
  • W chmurze (miesięczna opłata abonamentowa): 179zł netto.

Wymaga moduł: Comarch ERP Optima - Płace i Kadry Plus. Instalacja serwerowa. Jedna opłata bez względu na ilość stanowisk.


04.01.2018r
Comarch DMS 2018.0

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy o udostępnieniu najnowszej wersji Comarch DMS 2018.0.


W wydanej wersji wprowadziliśmy 23 nowe funkcjonalności. Wśród nich należy wymienić m.in.: możliwość równoległej akceptacji dokumentu, w przypadku gdy dokument w etapie ma podlegać równoległemu zatwierdzaniu, przez więcej niż jedną osobę, możliwość zatwierdzania dokumentów pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym bezpośrednio w aplikacji Comarch DMS, co skutkuje odpowiednim oznaczeniem dokumentu również po stronie Comarch ERP XL. Dzięki temu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie ma potrzeby drukowania dokumentów. Kolejną ważną nowością jest funkcjonalność przenoszenia elementów z kontrolki tabelarycznej do formatki "Dokumenty ERP XL", pozwalająca na uzupełnienie danych w tabeli dokumentu na etapach poprzedzających jego wygenerowanie w Comarch ERP XL.


Poniżej prezentujemy listę zmian i nowości w wersji Comarch DMS 2018.0:

  • Możliwość równoległej akceptacji dokumentu.

  • Obsługa zatwierdzania dokumentów pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym.

  • Wprowadzenie przenoszenia elementów z kontrolki tabelarycznej do formatki "Dokumenty ERP XL".

  • Dodanie dostępu do podglądu dokumentów nieaktywnych przez operatorów, którzy nie brali udziału w przekazaniu dokumentu.

  • Wprowadzenie prezentacji informacji z ostatniego aktywnego etapu.

  • Możliwość ustawienia logo firmy.

  • Dodanie wydruku szczegółów dokumentu.

  • Umożliwienie generowania dokumentu z poziomu formatki "Dokumenty ERP XL" bez opisu analitycznego.

  • Wprowadzenie możliwości ukrycia informacji procesowych na liście dokumentów w aplikacji web.

  • Dodanie opcji przechowywania informacji o historii powiązania dokumentu Comarch DMS z dokumentem w Comarch ERP XL nawet po ich odwiązaniu.

Szczegółowe informacje o wprowadzonych nowościach zostały opisane w dokumencie. Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami oraz do pobrania Comarch DMS 2018.0:


Aby pobrać dokument z nowościami, naciśnij tutaj.




18.12.2017r
Comarch ERP Optima 2018.1.1

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy, że jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2018.1.1.


Nowa odsłona systemu Comarch ERP Optima to dostosowanie programu do zmian w przepisach prawnych oraz nowości, które w dużym stopniu wzbogacają atrakcyjność systemu i poprawiają jego ergonomię.


ZMIANY W NOWEJ WERSJI COMARCH ERP OPTIMA ZWIĄZANE ZE ZMIANAMI W PRZEPISACH:

  • Umożliwiliśmy tworzenie plików JPK_VAT w wersji 3.

  • Wprowadziliśmy możliwość naliczenia deklaracji rocznych na formularzach obowiązujących za rok 2017: PIT-28(20), PIT36(25), PIT-36L(14), PIT-37(24) wraz z odpowiednimi załącznikami.

  • Udostępniliśmy naliczenie uproszczonych zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych (CIT).

  • Zaktualizowaliśmy zestawienia księgowe oraz plan kont dla jednostek budżetowych.

  • Wprowadziliśmy możliwość naliczania deklaracji rocznej PIT-4R(7) na formularzu obowiązującym dla przychodów z roku 2018.

  • Umożliwiliśmy generowanie jednej zbiorczej płatności do deklaracji ZUS DRA zgodnie z wchodzącymi od 01.01.2018 roku zmianami w ustawie o systemie ubezpieczeń społecznych dotyczącymi jednego indywidualnego rachunku składkowego.

  • Zaktualizowaliśmy wysokość progu naliczania 50% kosztów uzyskania przychodu w wypłatach zgodnie z wchodzącymi od 01.01.2018 roku zmianami ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

NOWOŚCI COMARCH ERP OPTIMA 2018.1.1, KTÓRE ZASŁUGUJĄ NA SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ:

  • Wprowadziliśmy integrację z kurierem DHL.

  • Wprowadziliśmy funkcjonalność importu danych do rejestrów VAT z plików JPK_VAT.

  • Umożliwiliśmy tworzenie Faktur Sprzedaży, Paragonów z listy kontrahentów oraz z listy towarów.

  • Dodaliśmy weryfikację statusu VAT kontrahenta na dokumencie Przyjęcia Zewnętrznego, Wydania Zewnętrznego oraz na Fakturze Pro Forma.

  • Dla korekt Faktur Sprzedaży stworzyliśmy nowe wydruki Eko - korekta, na których drukowane jest logo wskazane w Pieczątce firmy.

  • Wprowadziliśmy funkcjonalność podczas uruchamiania Comarch ERP Optima, która spróbuje włączyć lokalny serwer SQL, jeżeli jest zatrzymany.

  • W module Detal umożliwiliśmy pobranie danych kontrahentów z GUS na podstawie numeru NIP.


Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej.




01.12.2017r
Oferta szkoleniowa!

Szanowni Państwo!

Wysoka jakość świadczonych przez nas usług została doceniona przez firmę Comarch, która w listopadzie tego roku udzieliła nam status autoryzowanego Partnera Szkoleniowego Comarch. Status ten uprawnia nas do realizacji szkoleń w oparciu o programy szkoleniowe Centrum Szkolenia Comarch.

Ponad to w listopadzie 2017r zostaliśmy zarejestrowani w bazie usług rozwojowych (BUR) i otrzymaliśmy certyfikat VCC. Zostaliśmy tym samym uprawnieni do realizacji projektów szkoleniowych z maksymalnym dofinansowaniem 80% kosztów szkolenia.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową. Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegóły.


20.11.2017r
Comarch ERP Optima DMS - nowość w ofercie Comarch

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy o planowanej premierze długo wyczekiwanego modułu DMS (Data Managment System),dedykowanego dla Comarch ERP Optima! Moduł DMS zastąpi dotychczasowy moduł Obiegu Dokumentów, w sposób znaczący zwiększając jego możliwości i funkcjonalność. Premiera modułu planowana jest na styczeń 2018r, ale już teraz zapraszamy do zapoznania się z podstawowymi informacjami na temat modułu i ewentualnymi testami darmowych wersji DEMO.

Jaka cena?:

  • Pierwsze stanowisko: 2750zł netto
  • Kolejne stanowisko (pracownik): 275zł netto
  • Promocja przedsprzedażowa - 10% rabatu na moduły DMS dla zamówień podpisanych przed końcem roku!

Od kiedy?:

  • Wersja użytkowa dostępna będzie od stycznia 2018r.
  • Wersja demo dostępna jest już dziś!

Moduł DMS, służy do uporządkowania i zautomatyzowania procesów w firmie. Każda firma, niezależnie od prowadzonej działalności, procesuje dużą liczbę dokumentacji. Praca na dokumentach papierowych, ich archiwizacja i wyszukiwanie bywa uciążliwe i wymaga znacznych zasobów biurowych.

Moduł DMS jest narzędziem, które w prosty i skuteczny sposób pozwala modelować różnego typu procesy w zakresie obiegu dokumentów i informacji niezbędnych do codziennego funkcjonowania firmy. Wykorzystanie modułu usprawnia procesy takie jak elektroniczny obieg dokumentów kosztowych, realizację zapotrzebowania na towar, obieg pism i dokumentacji technicznej.

Oprócz wielu usprawnień funkcjonalnych, moduł posiada wiele usprawnień ergonomicznych, pozwala np. na wprowadzanie dokumentów dzięki funkcji masowego skanowania. Dodatkowo proces akceptacji i dostępu do dokumentów jest możliwy z poziomu aplikacji mobilnej na Android i iOS lub przez dowolną przeglądarkę www.

Moduł można dodatkowo wykorzystać do uprządkowania i nadzoru przebiegu procesów kontroli jakości, realizacji projektów, czy stopnia realizacji zleceń serwisowych świadczonych.

Jak zamówić?

Celem złożenia zamówienia zakupu lub zamówienia wersj i demo, prosimy o kontakt z opiekunem handlowym, lub o kontakt bezpośrednio z biurem handlowym:




20.11.2017r
Comarch ERP Optima - Nowa wersja!

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy, że jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2018.0.1. Nowa odsłona to dostosowanie programu do zmian w przepisach prawnych oraz wiele nowości, które w dużym stopniu wzbogacają atrakcyjność systemu i poprawiają jego ergonomię. Ponad 90 nowości i ulepszeń, które zostały wprowadzone w nowej wersji sprawią, że praca z programem stanie się jeszcze szybsza i łatwiejsza.

Zmiany w nowej wersji Comarch ERP Optima związane ze zmianami w przepisach:

  • Umożliwiliśmy naliczenie deklaracji rocznej CIT-8(25) z załącznikami: CIT-8/O(12), CIT-D(5), CIT-ST(7), CIT-ST/A(5), CIT-BR(3) na nowych formularzach obowiązujących dla okresu obrachunkowego zaczynającego się po 31.12.2016 r.
  • Udostępniliśmy wysyłkę deklaracji VAT-9M(6 i 7) do systemu e-Deklaracje za pomocą podpisu niekwalifikowanego.
  • Przygotowaliśmy konwersję listy KŚT2010 do KŚT2016 wraz z podmianą na kartach środków trwałych.
  • Umożliwiliśmy odnotowanie przydzielanego przez ZUS indywidualnego rachunku składkowego i realizację przelewów do ZUS od 1.01.2018 na ten nowy rachunek, zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2017 r. o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o zmianie ustawy - Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2017, poz. 1027).
  • Wprowadziliśmy zmiany w naliczaniu składek na FGŚP za pracowników spokrewnionych z pracodawcą oraz osoby współpracujące zgodnie z nowelizacją ustawy o ochronie roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy oraz ustawy o kosztach sądowych w sprawach cywilnych (Dz.U. 2017, poz. 1557).


Nowości Comarch ERP Optima 2018.0.1, które zasługują na szczególną uwagę:

  • Dodaliśmy możliwość generowania opisu analitycznego na słownikach (grupy towarowe, towary, konta księgowe) oraz na dokumentach (Faktury zakupu i sprzedaży, rejestry VAT zakupu i sprzedaży, ewidencja dodatkowa przychodów i kosztów oraz dokumenty polecenia księgowania).
  • Umożliwiliśmy dodanie dowolnej liczby działalności na formularzu kwot indywidualnych wspólnika.
  • Udostępniliśmy funkcję weryfikacji kontrahentów unijnych w bazie VIES.
  • Wprowadziliśmy automatyczną weryfikację statusu VAT kontrahenta na dokumentach handlowych z zapisywaniem historii wyników weryfikacji podatnika VAT do bazy danych.
  • Umożliwiliśmy automatyczny import i eksport danych za pomocą Internetowej Wymiany Dokumentów.
  • Przygotowaliśmy nową wersję pomocy do programu dostępną pod przyciskiem F1.
  • Udostępniliśmy bezpośrednią integrację z kurierem DPD oraz rozwinęliśmy mechanizm wysłania paczek za pomocą Sendit.
  • Wprowadziliśmy funkcjonalność usuwania rozliczeń z poziomu listy dokumentów handlowych generujących płatność.
  • Dodaliśmy na dokumentach handlowo magazynowych, na zakładce [Kontrahent] pole z pocztą kontrahenta, które jest przenoszone na wydruki.
  • Umożliwiliśmy dodanie w programie logo firmy, które jest drukowane na dedykowanych wydrukach Faktury Sprzedaży.
  • Dodaliśmy możliwość seryjnego ustawienia granicy ceny (minimalnej marży i maksymalnego rabatu) oraz seryjnego ustawienia kategorii sprzedaży i zakupu dla towarów zaznaczonych na liście.
  • Na listach dokumentów handlowo magazynowych udostępniliśmy opcję seryjnej zmiany kategorii z nagłówka dokumentu.
  • Wprowadziliśmy funkcję przeglądania działań wykonywanych przez Serwis Operacji Automatycznych.
  • Dodaliśmy kontrolę limitu 14/60 dni w roku dla zasiłku opiekuńczego.
  • Umożliwiliśmy wyliczanie kwoty wolnej od potrąceń z zasiłków proporcjonalnie do liczby dni zasiłkowych.


Wprowadziliśmy następujące funkcje poszerzające integrację z ERP 4.0:

  • W module Analizy BI dodaliśmy raporty prezentujące dane rozbite przez wymiary analityczne oraz wprowadziliśmy raporty z obszaru ankiet CRM oraz Ewidencji Dodatkowej. Przygotowaliśmy także nowe miary i wymiary m.in. w raportach Rezerwacji Odbiorców oraz Serwisu.
  • Rozszerzyliśmy współpracę z Comarch Mobile o możliwość wypełniania na urządzeniach mobilnych ankiet wysłanych z Comarch ERP Optima. Wypełnione ankiety synchronizowane są wraz z powiązanym zadaniem lub kontaktem do modułu CRM Plus w Comarch ERP Optima. Funkcjonalność będzie dostępna we współpracy z wersją 2018.0.1 Comarch Mobile.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej.




10.11.2017r
eSzok BR by CTI - Nowa wersja!

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy o nowościach jakie zostały wprowadzone do modułu eSzok BR by CTI dla Comarch ERP Optima! Wprowadziliśmy dla Pańśtwa szereg usprawnień i ulepszeń, które sprawią, że będą Państwo mogli jeszcze więcej zyskać dzięki aplikacji.

Nowości w Pulpicie Klienta to:

  • Chat, w którym można obsługiwać wątki w obrębie firmy Klienta jak również pomiędzy Klientem, a Biurem Rachunkowym.
  • Możliwość zmiany i przypominania hasła.
  • Możliwość filtrowania list wszystkich dokumentów
  • Możliwość przeglądania ogłoszeń.
  • Poprawiono przenoszenie PKWIU produktu na fakturę.


Nowości w Pulpicie Klienta (panel administracyjny) to:

  • Możliwość dodawania ogłoszeń.
  • Obsługa Czatu.
  • Możliwość nadawania uprawnień dostępu do poszczególnych zakładek dla użytkowników Pulpitu Klienta.


Nowości w Kancelarii to:

  • Możliwość weryfikacji aktywności VAT kontrahenta w systemie VIES.
  • Możliwość dodania drugiej kategorii oraz opisu.
  • Możliwość wyszukiwania kontrahentów po NIP i nazwie.
  • Możliwość wyszukiwania kategorii po opisie.
  • Poprawa listy kontrahentów (kontrahenci nie aktywni nie są widoczni).


Więcej informacji na temat modułu można znaleźć tutaj.

Lista zmian dla modułu Kancelaria by CTI tutaj
Lista zmian dla modułu Pulpit Klienta by CTI tutaj.


06.11.2017r
CTI liderem na śląsku!

Szanowni Państwo!

W opublikowanym przez COMARCH rankingu sprzedaży Comarch ERP Optima znaleźliśmy się na pierwszym miejscu na śląsku oraz trzecim w Polsce!





Serdecznie dziękujemy za zaufanie i współpracę!


05.10.2017r
Oferty pracy!

W związku z dynamicznym rozwojem firmy i zwiększeniem potrzeb kadrowych, ogłaszamy nabór na dwa stanowiska pracy:

- Programista C#/PHP/ASP.NET
- Konsultant - wdrożeniowiec ds. systemów ERP z obszaru księgowości

Zapraszamy do zapoznania się z ofertami i do składania aplikacji! Marzysz o karierze? Zacznij ją w CTI już dziś!

Więcej szczegółów znajduje się w linkach poniżej.

Powodzenia!


Programista C#/PHP/ASP.NET - zobacz ofertę.
Konsultant - wdrożeniowiec ds. systemów ERP z obszaru księgowości - zobacz ofertę.


04.10.2017r
Comarch umacnia pozycję na rynku ERP!

Szanowni Państwo!

Według opublikowanego wczoraj raportu przygotowanego przez firmę badawczą IDC, Comarch, jako jedyna firma z czołowej trójki producentów systemów ERP, zwiększyła swoje udziału w rynku osiągając poziom 17,1 proc. Taki wynik umacnia naszą pozycję jako lidera wśród polskich dostawców systemów ERP. Kolejny rok z rzędu zmniejszyliśmy dystans do pierwszego producenta w klasyfikacji ogólnej, uwzględniającej firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne. Drugi rok z rzędu rośniemy głównie kosztem zachodniej konkurencji.





Dziękujemy za zaangażowanie i współpracę!


14.08.2017r
eSzok BR by CTI - Nowa wersja!

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy o nowościach jakie zostały wprowadzone do modułu eSzok BR by CTI dla Comarch ERP Optima! Oprócz dostosowania modułu do współpracy z najnowszą wersją Comarch ERP Optima 2017.06, wprowadziliśmy szereg usprawnień i ulepszeń.

Nowości w Pulpicie Klienta to:

  • Możliwość wystawiania faktur sprzedaży
  • Automatyczne przesyłanie wystawionych faktur sprzedaży do Biura Rachunkowego
  • Dodano słowniki kontrahentów, towarów, jednostek miar Możliwość definicji własnego schematu numeracji wystawianych faktur sprzedaży
  • Dostęp do rozliczeń z Biurem Rachunkowym (widok faktur wystawionych przez Biuro Rachunkowe w Comarch ERP Optima, możliwość pobrania dokumentu w formacie PDF oraz widok przeterminowanych płatności dla Biura Rachunkowego)
  • Możliwość przesyłania dodatkowych dokumentów jako załączniki między Klientem, a Biurem Rachunkowym
  • Informacja o danych firmy (np. nazwa, NIP, nr konta), możliwość zmiany tych danych
  • Poprawiona została zakładka Zestawienia oraz informacje pobierane z deklaracji


Nowości w Pulpicie Klienta (panel administracyjny) to:

  • Stronicowanie faktur przesyłanych przez Klientów do Biura Rachunkowego
  • Filtrowanie dokumentów przesyłanych przez klientów
  • Zakładka Załączniki w której widoczne są dokumenty klienta, które umieścił w formie załączników


Nowości w Kancelarii to:

  • Możliwość wyłączenia lub odpięcia od programu okna podglądu skanu faktury
  • Możliwość tworzenia oraz edycji kategorii kosztowych oraz zakupowych
  • Możliwość przypisania do kontrahenta domyślnej kategorii oraz formy i terminu płatności
  • Możliwość podziału pozycji faktury na różne kategorie (w obrębie jednej stawki VAT)
  • Domyślny zapis kodu kontrahenta wielkimi literami
  • Poprawa przechodzenia w polach okna dodawania do Rejestru VAT
  • Zakładka Automatyczne procesowanie została uzupełniona o możliwość przetwarzania wystawionych faktur sprzedaży z Pulpitu Klienta. Faktury te zostają automatycznie przeniesione do Rejestru Sprzedaży w Comarch ERP Optima
  • Możliwość pracy w trybie szybkiego wprowadzania dokumentów (pominięcie okienek z informacją o dodanym dokumencie)
  • Możliwość widoku dodatkowych danych poprzez dodawanie kolumn


Więcej informacji na temat modułu można znaleźć tutaj.

Lista zmian dla modułu Kancelaria by CTI tutaj
Lista zmian dla modułu Pulpit Klienta by CTI tutaj.


13.08.2017r
Nowość w ofercie - ShopGold Integrator by CTI!

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy o wprowadzeniu do oferty CTI kolejnego modułu z serii "e-commerce Integrator " - ShopGold Integrator by CTI. Moduł jest zintegrowany zarówno z Comarch ERP Optima jak i Comarch ERP XL. Jest to już dziesiąty moduł w ofercie CTI integrujący zewnętrzne sklepy internetowe z systemami Comarch ERP.

Dodatkowo uzupełniliśmy ofertę o moduł WooCommerce Integrator XL by CTI dla systemu Comarch ERP XL.

Więcej informacji na temat modułów można znaleźć wybierając odpowiedni moduł w prawym menu.


02.08.2017r
Comarch ERP XL 2017.1!

Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP XL 2017.1, w której uwzględniono szereg nowych funkcjonalności. Wiele z nich dotyczy obszarów logistyki, produkcji, a także księgowości. Chętnych do poznania szczegółów i dokonania ewentualnego podniesienia wersji prosimy o kontakt z opiekunami.


04.07.2017r
Comarch ERP Optima 2017.5.1!

Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2017.5.1.

Nowa odsłona systemu to dostosowanie programu do zmian w przepisach prawnych oraz wiele nowości, które w dużym stopniu wzbogacają atrakcyjność systemu i poprawiają jego ergonomię.

Ponad 120 nowości i ulepszeń, które wprowadziliśmy w nowej wersji sprawią, że praca z programem stanie się jeszcze szybsza i łatwiejsza.

Nowości Comarch ERP Optima 2017.5.1 związane ze zmianami w przepisach:


  • Na podstawie wchodzącej w życie 01.06.2017r. nowelizacji ustawy o pracownikach tymczasowych wprowadziliśmy zmiany w wyliczaniu wynagrodzenia za urlop i ekwiwalentu za niewykorzystany urlop dla pracowników tymczasowych.
  • Zaktualizowaliśmy wzór dokumentu elektronicznego do wysyłki deklaracji CIT-8(24) obowiązującej dla przychodów osiągniętych za rok 2017.
  • Dostosowaliśmy listę urzędów do zmian związanych z reformą Krajowej Administracji Skarbowej, dodatkowo umożliwiając dodanie urzędu o typie inny.


Pozostałe nowości Comarch ERP Optima 2017.5.1, które zasługują na szczególną uwagę:


  • Umożliwiliśmy weryfikację statusu VAT kontrahenta - czy jest podatnikiem VAT czynnym w serwisie Ministerstwa Finansów https://ppuslugi.mf.gov.pl/.
  • Rozszerzyliśmy zakres operacji seryjnych na liście kontrahentów umożliwiając zbiorczą modyfikację wielu parametrów kontrahenta..
  • Wprowadziliśmy w programie Comarch ERP Optima obsługę kalendarza świąt, umożliwiając pobieranie na dokumentach walutowych kursu z dnia poprzedzającego dzień wolny (święto bądź weekend).
  • W module CRM Plus rozszerzyliśmy możliwość zarządzania relacjami z klientami poprzez wprowadzenie Ankiet. Nowa funkcjonalność pozwala na budowanie wzorcowych wywiadów z różnego rodzaju pytań, by po seryjnym wygenerowaniu z nich ankiet, pracownicy lub handlowcy mogli zebrać dodatkowe informacje i opinie bezpośrednio od kontrahentów.
  • Umożliwiliśmy w pracy rozproszonej przenoszenie danych binarnych z modułu Obieg dokumentów.
  • Wprowadziliśmy funkcjonalność delegacji zagranicznych.
  • Umożliwiliśmy automatyczne rozliczanie przelewów przy imporcie.
  • Udostępniliśmy funkcjonalność seryjnego usuwania rozliczeń w module Kasa/Bank oraz Rejestrze VAT i Ewidencji dodatkowej.
  • Umożliwiliśmy księgowanie delegacji do Książki Przychodów i Rozchodów.
  • Dodaliśmy możliwość wprowadzania cen towarów z czterema miejscami po przecinku.
  • Wprowadziliśmy możliwość automatycznego uzupełniania kodu na karcie towaru.
  • Umożliwiliśmy zakładanie kart towarów i kontrahentów podczas importu dokumentów z pliku XML.
  • Rozbudowaliśmy funkcjonalność seryjnego zatwierdzania dokumentów handlowych/ magazynowych.
  • Udostępniliśmy odwołanie do formularza wspólnika oraz kwot indywidualnych bezpośrednio z poziomu formularza zaliczki na PIT-28/ PIT-36/ PIT-36L oraz deklaracji rocznej PIT-28(19).
  • W Księdze Podatkowej oraz Ewidencji ryczałtowej wprowadziliśmy funkcjonalność zbiorczego księgowania różnic kursowych MW oraz ewidencji dodatkowej przychodów.
  • W Rejestrze VAT dodaliśmy możliwość seryjnej zmiany rodzaju transakcji, rodzaju na pozycjach, statusu podmiotu, ustawienia opisu oraz kolumny do księgowania dla KPiR oraz Ewidencji ryczałtowej.
  • Wprowadziliśmy kontrolę duplikacji dokumentów w Ewidencji dodatkowej.
  • Umożliwiliśmy numerację Ewidencji dodatkowej narastająco w ciągu roku.
  • Wprowadziliśmy automatyczne wyliczanie podstawy składek emerytalno-rentowych ze średniej z wypłat dla pracowników przebywających na urlopach wychowawczych oraz zmiany w wykazywaniu informacji o urlopie wychowawczym w deklaracji ZUS DRA.
  • Ułatwiliśmy edycję czasu pracy w kalendarzach.
  • Umożliwiliśmy dostęp do aplikacji Comarch ERP e-Pracownik osobom pracującym w ramach samozatrudnienia.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej.


23.06.2017r
Nowości w Kancelarii i OCR!

Z przyjemnością informujemy, że nasze programy rozwijają się w błyskawicznym tempie, a w dodatku dalej są dostępne w promocyjnej cenie! Przy zakupie Kancelarii otrzymują Państwo OCR za 1zł.

Wśród nowych funkcjonalności w Kancelarii 2.0 i OCR są: rozpoznawanie stawek VAT, odczytywanie numeru rachunku bankowego, możliwość zmiany rejestru każdej z faktur, seryjne oznaczanie daty wpływu i wiele, wiele innych!

Zobacz pełną listę zmian (kliknij tutaj, aby ją otworzyć).


13.02.2017r
Comarch ERP Optima 2017.2.1!

Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2017.2.1.

Nowa odsłona systemu to dostosowanie programu do zmian w przepisach prawnych oraz wiele nowości, które w dużym stopniu wzbogacają atrakcyjność systemu i poprawiają jego ergonomię.

Nowości Comarch ERP Optima 2017.2.1 związane ze zmianami w przepisach:


  • Umożliwiliśmy wysyłanie plików JPK_VAT i JPK_PKPiR za pomocą nowych wzorów dokumentów elektronicznych obowiązujących od stycznia 2017.
  • Umożliwiliśmy naliczenie deklaracji: VAT-9M(7), VAT-UE(4), VAT-UEK(4), VAT-27(2) na nowych formularzach obowiązujących za okres rozliczeniowy od stycznia 2017 roku wraz z ich wydrukami, eksportem do systemu e-Deklaracje oraz eksportem do Comarch ERP Pulpit Menadżera.
  • Dostosowaliśmy program do zmieniających się przepisów Ustawy z dnia 5 września 2016 r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, dotyczących wprowadzenia dla osób prawnych nowej stawki podatku dochodowego w wysokości 15%.
  • Dodaliśmy wydruki ułatwiające wyliczenie kwoty korekty rocznej podatku naliczonego od nabycia środków trwałych, nieruchomości oraz pozostałych nabyć wynikającej z zastosowania przez jednostki budżetowe prewspółczynnika oraz współczynnika do obliczenia podatku naliczonego.
  • Dodaliśmy mechanizm umożliwiający eksport danych pracowników do pliku o formacie *.csv pozwalającym zaimportować dane do programu Z-12 GUS, w celu przygotowania i przesłania Sprawozdania o strukturze wynagrodzeń według zawodów GUS Z-12.
  • Wprowadziliśmy zmiany w naliczaniu zaliczki podatku w związku ze zmianami dotyczącymi naliczania kwoty wolnej.
  • Na podstawie Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 grudnia 2016 r. w sprawie świadectwa pracy (Dz. U. 2016 poz. 2292) dostosowaliśmy wydruk świadectwa pracy do nowego wzoru.


Pozostałe nowości Comarch ERP Optima 2017.2.1, które zasługują na szczególną uwagę:


  • Zintegrowaliśmy Comarch ERP Optima z Comarch BI Point, udostępniając Biurom Rachunkowym nowoczesną platformę analityczną dla ich Klientów.
  • Wprowadziliśmy funkcjonalność zapisywania plików z Archiwum wydruków na iBard24.
  • Udostępniliśmy nowy algorytm 14 - umowa - zlecenie godzinowa w typach wypłat, dedykowany do rozliczania umów cywilnoprawnych godzinowych.
  • Rozwijając współpracę z Comarch Mobile Sprzedaż wprowadziliśmy funkcjonalność wysyłania kontrahentów na urządzenie mobilne wg opiekuna przypisanego na karcie kontrahenta w Comarch ERP Optima.
  • Dodaliśmy możliwość współpracy Comarch ERP Optima z terminalem płatniczym Ingenico ICT220 ETH.
  • Udostępniliśmy bezpośrednią wysyłkę deklaracji AKC-WW na portal PUESC.
  • Wprowadziliśmy możliwość automatycznej wysyłki deklaracji Intrastat na portal PUESC.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej.


01.02.2017r
Oferty pracy!

W związku z dynamicznym rozwojem firmy i zwiększeniem potrzeb kadrowych, ogłaszamy nabór na dwa stanowiska pracy:

- Programista rozwiązań WWW
- Specjalista ds. Wdrożeń

Zapraszamy do zapoznania się z ofertami i do składania aplikacji! Marzysz o karierze? Zacznij ją w CTI już dziś!

Więcej szczegółów znajduje się w linkach poniżej.

Powodzenia!


Programista rozwiązań WWW - zobacz ofertę.
Specjalista ds. Wdrożeń - zobacz ofertę.


30.12.2016r
Badania satysfakcji klientów

Przedstawiamy Państwu wyniki badań satysfakcji klientów. Cieszymy się, że 90% pozytywnie ocenia niezawodność systemów. Dziękujemy!



Wyniki badań Comarch ERP Wyniki badań Comarch ERP Optima


16.12.2016r
Comarch ERP Optima 2017.1.1!

Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2017.1.1.

Nowa odsłona systemu to wiele nowości, które w dużym stopniu wzbogacają atrakcyjność systemu i poprawiają jego ergonomię.

Nowości Comarch ERP Optima 2017.1.1 związane ze zmianami w przepisach:


  • Dostosowaliśmy wzory następujących dokumentów elektronicznych PIT za rok 2016: PIT-28(19), PIT-36(23), PIT-36L(12), PIT-37(23).
  • Umożliwiliśmy kontrolę minimalnego wynagrodzenia dla wybranych umów cywilnoprawnych oraz ułatwiliśmy ewidencję czasu pracy zleceniobiorców.
  • Wprowadziliśmy zmiany w naliczaniu podstawy składek na ubezpieczenie społeczne dla pracowników oddelegowanych do pracy za granicę zgodnie z wyjaśnieniami opublikowanymi na stronie ZUS.
  • Umożliwiliśmy dla jednostek budżetowych określenie w Konfiguracji Firmy głównej jednostki samorządowej, celem zamieszczania jej danych na wydrukach generowanych z programu.
  • Wprowadziliśmy kontrolę przekroczenia limitu płatności gotówkowych - 15 tys. PLN, dla dokumentów kosztowych.


Pozostałe nowości Comarch ERP Optima 2017.1.1, które zasługują na szczeólną uwagę:


  • Umożliwiliśmy obsługę skrzynki pocztowej w oparciu o protokół IMAP, pozwalający zwiększyć mobilność Użytkowników poprzez pracę z pocztą z różnych urządzeń i lokalizacji.
  • Wydzieliliśmy atrybuty dla plików JPK z pozostałych atrybutów dokumentów.
  • Zoptymalizowaliśmy czas generowania plików JPK_VAT.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej.


06.12.2016r
Systemy Comarch ERP 12% taniej!

Tylko w grudniu możesz kupić systemy Comarch ERP 12% taniej! Oferta dotyczy systemów Comarch ERP XT, Optima, Altum oraz XL.

W przypadku zakupu systemu w modelu usługowym (w chmurze) rabat 12% dotyczy opłat miesięcznych przez pierwsze 12 miesięcy.

Wszystkie nasze systemy są zgodne z przepisami i gotowe na JPK.

Zapraszamy do kontaktu.


15.11.2016r
Comarch ERP Optima 2017.0.1!

Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2017.0.1.

Nowa odsłona systemu to wiele nowości, które w dużym stopniu wzbogacają atrakcyjność systemu i poprawiają jego ergonomię.

103 - to liczba nowości i ulepszeń, które wprowadziliśmy w nowej wersji. Dzięki nim praca z programem staje się jeszcze szybsza i łatwiejsza.

Nowości Comarch ERP Optima 2016.0.1, które zasługują na szczególną uwagę:


  • Udostępniliśmy inwentaryzację środków trwałych. Funkcja współpracuje z aplikacją Comarch ERP Inwentaryzacja dostępną na platformę Android.
  • Dodaliśmy funkcjonalność podpowiadania najczęściej wybieranych przez operatora walut.
  • Wprowadziliśmy możliwość skorygowania kursu waluty dla wybranych dokumentów handlowych.
  • Przygotowaliśmy konwerter, który zamienia kody PKWiU 2008 na kody PKWiU 2015 zgodnie z kluczem powiązań.
  • Wprowadziliśmy możliwość automatycznego generowania powiadomień dla Operatora/Pracownika.
  • Rozszerzyliśmy automatyczną windykację należności o funkcję windykacji na żądanie, która ułatwi proces ściągania nieuregulowanych płatności.
  • Wprowadziliśmy ułatwienia w prowadzeniu Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów dla firm wielozakładowych.
  • Umożliwiliśmy generowanie zbiorczych dokumentów wewnętrznych w Rejestrach VAT.
  • Umożliwiliśmy seryjne ustawienia opisu oraz kategorii na zapisach KPiR.
  • Dodaliśmy mechanizm generowania zapisów korekcyjnych do załącznika VAT-ZD pojedynczo do poszczególnych faktur.
  • Wprowadziliśmy możliwość eksportu przelewów do pliku XML.
  • Rozbudowaliśmy operacje seryjne w module Biuro Rachunkowe o możliwość seryjnego naliczania i zamykania wypłat właścicieli.
  • Dodaliśmy automatyczne podpowiadanie wartości diety w zależności od ustawionego kraju oddelegowania pracownika oraz umożliwiono liczenie wynagrodzenia w innej walucie niż waluta, w której jest ustalona dieta.
  • Rozdzieliliśmy dopłaty do nadgodzin dobowych i średniotygodniowych oraz umożliwiliśmy naliczanie dopłat do nadgodzin dobowych w miesiącu wystąpienia nadgodzin, a dopłat do nadgodzin średniotygodniowych na koniec okresu rozliczeniowego.
  • Wprowadzono mechanizm kontroli duplikacji pracowników oparty o sprawdzaniu unikalności numeru PESEL.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej.


15.11.2016r
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

Jesteś przedsiębiorcą lub zamierzasz właśnie otworzyć firmę?

Zapraszamy na Dni Otwarte "PODATKI I ZUS - RAZEM DAMY RADĘ " organizowane przez naszego długoletniego klienta, firmę Debet z Tarnowskich Gór.


Szczegóły znajduje się w ulotce informacyjnej.


15.11.2016r
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

Jesteś przedsiębiorcą lub zamierzasz właśnie otworzyć firmę?

Zapraszamy na Dni Otwarte "PODATKI I ZUS - RAZEM DAMY RADĘ " organizowane przez naszego długoletniego klienta, firmę Debet z Tarnowskich Gór.


Szczegóły znajduje się w ulotce informacyjnej.


20.09.2016r
Comarch ERP Optima 2016.7.1!

Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2016.7.1. Nowa odsłona systemu została rozszerzona o obsługę kolejnych zmian w przepisach prawnych.

Zmiany w nowej wersji związane ze zmianami w przepisach:


  • Umożliwiliśmy naliczenie deklaracji VAT na nowych formularzach obowiązujących za okres rozliczeniowy od sierpnia/3 kwartału 2016 roku: VAT-7(17), VAT-7D(8), VAT-7K(11), VAT-9M(6).
  • Wprowadziliśmy zmiany w naliczaniu podstawy składek na ubezpieczenie społeczne dla pracowników oddelegowanych do pracy za granicę zgodnie z wchodzącym w życie 1.10.2016r. rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 sierpnia 2016r., które realizuje wyrok Trybunału Konstytucyjnego z 28 października 2015r.

Informujemy również, że od wersji Comarch ERP Optima 2017.0, oprogramowanie nie będzie wspierane na systemie Microsoft Windows Vista.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej


22.08.2016r
Comarch ERP Optima 2016.6.1!

Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2016.6.1. Najważniejsze nowości w programie Comarch ERP Optima 2016.6.1 to możliwość elektronicznego wysyłania plików JPK oraz pobierania UPO, eksportu plików JPK do arkusza kalkulacyjnego oraz seryjnego zaznaczania i odznaczania parametru JPK_FA w Rejestrach VAT.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej

 

CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ
Zygmunt Wilder
44-100 Gliwice ; ul. Jałowcowa 35 ; NIP: 631-190-72-77
Tel/Fax 32 279 02 84 ; biuro@cti.org.pl ; www.cti.org.pl

Design and programming (c) 2005