Rozwiązania dedykowane dla Comarch ERP Optima

    Platforma B2B  
Moduł B2B usprawnia proces realizacji zamówień za pośrednictwem Internetu. Składa się z dwóch podstawowych elementów: Panelu B2B przeznaczonego do realizacji zamówień, oraz programu Morfeusz odpowiedzialnego za synchronizację danych między systemem Comarch ERP, a Panelem B2B.

Jest to narzędzie całkowicie zintegrowane z systemem Comarch ERP Optima. Dzięki synchronizacji danych (manualnej lub automatycznej), zarówno kontrahent jak i operator systemu Comarch ERP Optima, mają pełną kontrolę nad działaniem całego systemu. Informacje zawarte w Panelu B2B są odwzorowaniem tego co znajduje się w bazie systemu Comarch ERP Optima, dzięki czemu klient ma dostęp do wiarygodnych danych na temat statusu realizacji zamówienia, stanów oraz cen asortymentu, historii zakupów i wielu innych, aktualnych informacji. 

Kontrahent po zalogowaniu na własne konto poprzez Panel B2B ma możliwość złożenia nowego zamówienia, sprawdzenia statusu realizacji zamówień uprzednio złożonych, uzyskuje informacje o dostępności asortymentu oraz wystawionych przez Sprzedającego faktur za zrealizowane zamówienia. 

Niezaprzeczalnym atutem naszego rozwiązania B2B jest możliwość personalizacji Panelu oraz wprowadzania modyfikacji pod specyficzne potrzeby klienta. B2B to stale rozwijany projekt, systematycznie wzbogacany nowymi funkcjonalnościami i możliwościami.



Panel B2B w wersji BASIC to podstawowe rozwiązanie w zakresie współpracy biznesowej. Decydując się na ten wariant, użytkownik ma dostępne funkcjonalności.

    Korzystając z programu Kontrahent ma możliwość:
  • Wyświetlanie stanu magazynowego towarów.
  • Wyświetlanie informacji na temat dowolnego produktu (kod, nazwa, grupa, cena, opis, atrybuty, zdjęcia, dostępność wraz z terminem dostawy, kod EAN) oraz pobrania karty produktu w postaci pliku .pdf.
  • Złożenia zamówienia na dany towar.
  • Sprawdzenia statusu realizacji zamówienia.
  • Sprawdzenia stanu limitu kredytu kupieckiego.
  • Sprawdzenie status płatności.
  • Pobranie faktury zakupu.
  • Pobrania cennika.
    Korzystając z programu Operator ma możliwość:
  • Podjęcia decyzji, do jakich informacji klient ma dostęp. Dzięki temu, że Panel B2B jest odzwierciedleniem bazy systemu ERP, dostęp może być bardzo szeroki lub bardzo wąski, w zależności od preferencji operatora i/lub klienta.
  • Synchronizacji danych odbywającej się na żądanie lub automatycznie. Ponadto istnieje możliwość synchronizacji różnych danych w różnych przedziałach czasowych (np. informacje na temat zamówień zostają zsynchronizowane co 5 minut, a informacje na temat towaru co 6 godzin).
  • Możliwość zmiany uprawnień kontrahenta i warunków handlowych, np. zablokowania możliwości składania zamówień w przypadku przeterminowania faktur.
  • Podjęcie decyzji o tym jaki towar będzie wyświetlał się na platformie B2B.
  • Wprowadzenie dodatkowych parametrów takich jak ilość towaru, cena oraz dostępność towaru.
  • Udostępnienia cennika.
  • Eksportu wybranego drzewa towarowego wraz z przydzielonymi do niego towarami.

Panel B2B w wersji STANDARD to rozbudowane rozwiązanie w zakresie współpracy biznesowej. Możliwość dowolnego określenia wyświetlanych treści dla Kontrahenta, pozwoli w pełni spersonalizować Panel pod swoje preferencje a opcje wielowalutowości i wielojęzykowości pozwolą się otworzyć każdemu przedsiębiorstwu na rynki zagraniczne. Moduły reklamacji, śledzenia przesyłek czy składania zamówień w imieniu Kontrahentów, pozwoli obsłużyć ich zamówienia jeszcze bardziej kompleksowo.

    Korzystając z programu Kontrahent ma możliwość:
  • Wyświetlanie stanu magazynowego towarów.
  • Wyświetlanie informacji na temat dowolnego produktu (kod, nazwa, grupa, cena, opis, atrybuty, zdjęcia, dostępność wraz z terminem dostawy, kod EAN) oraz pobrania karty produktu w postaci pliku .pdf.
  • Złożenia zamówienia na dany towar.
  • Sprawdzenia statusu realizacji zamówienia.
  • Sprawdzenia stanu limitu kredytu kupieckiego.
  • Sprawdzenie statusu płatności.
  • Pobranie faktury zakupu.
  • Pobrania cennika.
  • Złożenia reklamacji na konkretny towar.
  • Obsługiwać Panel zakupowy w różnych językach i walutach.
  • Jeszcze wygodniej filtrować listę towarową dzięki wbudowanym filtrom odnoszącym się do atrybutów.
  • Wygodnie śledzić przesyłki powiązane z zrealizowanym zamówieniem dzięki bezpośrednim odnośnikom .
  • Wybierać warianty towarów podczas składania zamówienia.
    Korzystając z programu Operator ma możliwość:
  • Eksportu wybranego drzewa towarowego wraz z przydzielonymi do niego towarami z określonymi wartościami (kod, nazwa, grupa, cena, opis, atrybuty, zdjęcia, dostępność wraz z terminem dostawy, kod EAN).
  • Podjęcia decyzji, do jakich informacji klient ma dostęp. Dzięki temu, że Panel B2B jest odzwierciedleniem bazy systemu ERP, dostęp może być bardzo szeroki lub bardzo wąski, w zależności od preferencji operatora i/lub klienta.
  • Synchronizacji danych odbywającej się na żądanie lub automatycznie. Ponadto istnieje możliwość synchronizacji różnych danych w różnych przedziałach czasowych (np. informacje na temat zamówień zostają zsynchronizowane co 5 minut, a informacje na temat towaru co 6 godzin).
  • Podjęcie decyzji o tym jaki towar będzie wyświetlał się na platformie B2B.
  • Wprowadzenie dodatkowych parametrów takich jak ilość towaru, cena oraz dostępność towaru.
  • Udostępnienia cennika.
  • Przyjmowania zamówień od kontrahentów zagranicznych dzięki wielojęzykowości i wielowalutowości.
  • Rozpatrywać zgłoszone reklamacje zmieniając ich statusy, komentując zgłoszenia RMA oraz wysyłając powiadomienia mailowe do klientów.
  • Składać zamówienia w imieniu Kontrahentów dzięki funkcjonalności Telesprzedaży.

Panel B2B w wersji PROFESSIONAL to najbardziej zaawansowane rozwiązanie w zakresie współpracy biznesowej. Możliwość dowolnego określenia wyświetlanych treści dla Kontrahenta, pozwoli w pełni spersonalizować Panel pod swoje preferencje a opcje wielowalutowości i wielojęzykowości pozwolą się otworzyć każdemu przedsiębiorstwu na rynki zagraniczne. Moduły reklamacji, śledzenia przesyłek czy składania zamówień w imieniu Kontrahentów, pozwoli obsłużyć ich zamówienia jeszcze bardziej kompleksowo. Narzędzia do ustanawiania promocji i generowania kodów rabatowych, umożliwią przeprowadzenie prężnych i skutecznych kampanii marketingowych zwiększających obrót a przypisywanie konkretnych produktów do konkretnych Kontrahentów dodatkowo zwiększa możliwości handlowe. Obecna jest również integracja z Produkcją by CTI dzięki czemu możliwa jest kompleksowa obsługa klientów w firmach zajmujących się wytwarzaniem oferowanego asortymentu.

    Korzystając z programu Kontrahent ma możliwość:
  • Wyświetlanie stanu magazynowego towarów.
  • Wyświetlania informacji na temat dowolnego produktu (kod, nazwa, grupa, cena, opis, atrybuty, zdjęcia, dostępność wraz z terminem dostawy, kod EAN) oraz pobrania karty produktu w postaci pliku .pdf.
  • Złożenia zamówienia na dany towar.
  • Sprawdzenia statusu realizacji zamówienia.
  • Sprawdzenia stanu limitu kredytu kupieckiego.
  • Sprawdzenie statusu płatności.
  • Pobranie faktury zakupu.
  • Pobrania cennika.
  • Złożenia reklamacji na konkretny towar.
  • Obsługiwać Panel zakupowy w różnych językach i walutach.
  • Jeszcze wygodniej filtrować listę towarową dzięki wbudowanym filtrom odnoszącym się do atrybutów.
  • Wygodnie śledzić przesyłki powiązane z zrealizowanym zamówieniem dzięki bezpośrednim odnośnikom.
  • Wybierać warianty towarów podczas składania zamówienia.
  • Korzystać z indywidualnych bądź ogólnych promocji, uzyskiwać dodatkowe rabaty dzięki otrzymanym kodom rabatowym.
  • Zamawiać produkty przygotowane specjalnie dla danego Kontrahenta.
  • Zaznajomić się, zaraz po zalogowaniu, z najczęściej zamawianymi produktami.
  • Uzyskać dostęp do linku z plikiem XML dla zintegrowania Panelu B2B by CTI z zewnętrznym systemem.
  • Wygodnie filtrować ofertę dzięki dwóm niezależnym filtrom opartym o wartości atrybutów towarów.
    Korzystając z programu Operator ma możliwość:
  • Eksportu wybranego drzewa towarowego wraz z przydzielonymi do niego towarami z określonymi wartościami (kod, nazwa, grupa, cena, opis, atrybuty, zdjęcia, dostępność wraz z terminem dostawy, kod EAN).
  • Podjęcia decyzji, do jakich informacji klient ma dostęp. Dzięki temu, że Panel B2B jest odzwierciedleniem bazy systemu ERP, dostęp może być bardzo szeroki lub bardzo wąski, w zależności od preferencji operatora i/lub klienta.
  • Synchronizacji danych odbywającej się na żądanie lub automatycznie. Ponadto istnieje możliwość synchronizacji różnych danych w różnych przedziałach czasowych (np. informacje na temat zamówień zostają zsynchronizowane co 5 minut, a informacje na temat towaru co 6 godzin).
  • Możliwość zmiany uprawnień kontrahenta i warunków handlowych, np. zablokowania możliwości składania zamówień w przypadku przeterminowania faktur.
  • Podjęcie decyzji o tym jaki towar będzie wyświetlał się na platformie B2B.
  • Wprowadzenie dodatkowych parametrów takich jak ilość towaru, cena oraz dostępność towaru.
  • Udostępnienia cennika.
  • Przyjmowania zamówień od kontrahentów zagranicznych dzięki wielojęzykowości i wielowalutowości.
  • Rozpatrywać zgłoszone reklamacje zmieniając ich statusy, komentując zgłoszenia RMA oraz wysyłając powiadomienia mailowe do klientów.
  • Składać zamówienia w imieniu Kontrahentów dzięki funkcjonalności Telesprzedaży.
  • Tworzyć promocje na konkretny towar dla konkretnych Kontrahentów lub na cały asortyment dla wszystkich klientów, wedle preferencji.
  • Organizować promocje poprzez generowanie kodów rabatowych w różnych wariantach: kwotowych, procentowych, zależnych od ilości zamawianego towaru, z określoną datą przydatności oraz określoną, bądź nie, ilością użyć.
  • Przydzielać odpowiednie uprawnienia użytkownikom, np. poprzez ograniczenie widoku jedynie do modułu reklamacji bez możliwości składania zamówień.
  • Zintegrować Panel B2B z Produkcją by CTI.

Galeria:

Platforma B2B
B2B B2B Professional
Eksport grup i produktów
Eksport kontrahentów
Eksport warunków handlowych kontrahenta z ERP do B2B
Eksport faktur i płatności
Import zamówień
Ustawianie statusów zamówień
Automatyczna wymiana danych
Udostępnianie cenników XML i CSV
Wielojęzykowość
Wielowalutowość
Składanie zamówień przez opiekuna handlowego
Moduł reklamacji
Najczęściej zamawiane produkty
Filtrowanie po atrybutach
Śledzenie przesyłek
Warianty produktów
Promocje, kody rabatowe
Przypisywanie produktów do kontrahentów
Rekomendowane produkty
Integracja z Produkcja by CTI
Nadawanie uprawnień użytkownikom
Udostępnianie stanów magazynowych XML w linku
Moduł Analiz
Cena netto
15 000 netto 20 000 netto
Analiza przedwdrożeniowa
5 000 netto
Audyt techniczny
2 000 netto

Analiza przedwdrożeniowa Panelu B2B jest opcjonalną usługą kierowaną dla klientów chcących precyzyjnie określić swoje potrzeby funkcjonalne jednocześnie zestawiając je ze standardowymi funkcjami systemu.
    Najważniejsze informacje:
  • Po wykonaniu analizy klient otrzyma informację, czy jego potrzeby mogą zostać zrealizowane standardową wersją systemu, czy wymagane będą modyfikacje systemu.
  • W przypadku niestandardowych potrzeb klient otrzyma indywidualną ofertę dotyczącą realizacji projektu.
  • Analiza uwzględnia również weryfikację warunków technicznych po stronie klienta, dzięki czemu klient otrzymuje informację, czy spełnia warunki techniczne pozwalające na bezproblemowe i efektywne działanie platformy B2B.
  • W przypadku braku spełnienia oczekiwań otrzyma rekomendacje dotyczące koniecznych zmian.
Przeprowadzone działania dadzą pełen obraz aktualnej sytuacji w środowisku Zamawiającego i pozwolą na dokładnie określenie ewentualnych kroków mających na celu optymalizację pracy Panelu B2B.


Skontaktuj się z nami







 

CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ
Zygmunt Wilder
44-100 Gliwice ; ul. Jałowcowa 35 ; NIP: 631-190-72-77
Tel/Fax 32 279 02 84 ; biuro@cti.org.pl ; www.cti.org.pl

Design and programming (c) 2005