Comarch ERP Optima
Wersja demo
Darmowa wersja demo, przeznaczona jest dla potencjalnych klientów zainteresowanych rozpoczęciem pracy na programie Comarch ERP Optima.
Wersja pełna 2025.1
Najnowsza wersja o numerze 2025.1, przeznaczona jest dla klientów którzy zakupili oprogramowanie Comarch ERP Optima i chcą je zainstalować lub zaktualizować.
Wersja pełna 2025.1 bez SQL
Najnowsza wersja o numerze 2025.1, przeznaczona jest dla klientów którzy zakupili oprogramowanie Comarch ERP Optima i chcą je zainstalować lub zaktualizować.
Menadżer kluczy
Menadżer kluczy pozwala na wgranie aktualnej licencji na klucz zabezpieczający.
Połączenie zdalne
Poniższa ikonka umożliwia zdalne połączenie.
Pobierz program Any Desk
Poniższa ikonka zawiera link do pobrania programu Any Desk.
Podpis elektroniczny
Chmurowy podpis kwalifikowany ECSigner
Chmurowy podpis kwalifikowany ECsigner to najnowocześniejsza wersja powszechnego podpisu kwalifikowanego. Wyróżnia go przede wszystkim możliwość składania podpisu elektronicznego bez użycia fizycznego narzędzi w postaci karty kryptograficznej i czytnika. Od teraz możesz je zastąpić własnym smartfonem z aplikacją mobilną ECSigner.
Moc prawna tego podpisu kwalifikowanego jest równoważna z podpisowi własnoręcznemu i formie pisemnej. Posiada on certyfikat kwalifikowany, który umożliwia identyfikację i weryfikacje osoby składającej podpis.
Zakres użycia, obsługi i stosowania elektronicznego podpisu ECSigner w zewnętrznych systemach państwowych i programach firm trzecich, jest identyczna jak standardowego podpisu na karcie kryptograficznej. Dzięki czemu za pomocą takiego podpisu możesz załatwiać sprawy prywatne, firmowe lub wykorzystywać do komunikacji z administracją.
Cena: 367,77 zł
Cena netto: 299 zł
Kwalifikowany Podpis Elektroniczny
Kwalifikowany podpis elektroniczny wydawany na 1 rok/2 lata/3 lata umożliwiający m.in:
- Składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych,
- Elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS,
- Podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia),
- Komunikacje w obrębie platformy ePUAP,
- Podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK),
- Udział w aukcjach i przetargach elektronicznych,
- Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.
Zestaw umożliwia złożenie podpisu we wszystkich formatach m.in. XAdES-BES, XAdES-T, PAdES-BES, PAdES-T. Wykorzystuje algorytm SHA256 (SHA2).
Cena: 355,47 zł
Cena netto: 289 zł
Pieczęć Elektroniczna
Pieczęć elektroniczna - jest to kwalifikowana usługa zaufania wydawana dla podmiotów posiadających osobowość prawną (np. firmy, instytucje, podmioty publiczne). Umożliwia ona pieczętowanie dowolnych dokumentów, plików przy użyciu jedynie danych firmowych.
Kwalifikowana pieczęć elektroniczna zapewnia:
- Autentyczność dokumentu – źródło pochodzenia dokumentu, możliwość zidentyfikowania podmiotu, który wydał dany dokument,
- Integralność dokumentu – gwarancja niezmienności danych od czasu opieczętowania,
- Ochronę danych osobowych - w pieczęci znajdują się jedynie dane podmiotu (nazwa oraz NIP),
- Przyspieszenie procesów - umożliwia automatyzację procesów i znakowania dokumentów, istnieje możliwość integracji z systemami generującymi dokumenty.
W skład zestawu wchodzą:
- Certyfikat kwalifikowany EuroCert - ważny 2 lata,
- Karta kryptograficzna lub karta + czytnik
- Oprogramowanie do składania i weryfikacji pieczęci elektronicznej,
- Usługa weryfikacji danych podmiotu,
- Zdalne wsparcie techniczne.
Możliwości zastosowania kwalifikowanej pieczęci elektronicznej:
- Wydawanie zaświadczeń urzędowych,
- Firmowa korespondencja elektroniczna,
- Dokumenty prawne,
- Dokumenty dotyczące zaproszeń do złożenia oferty, postępowań przetargowych,
- Faktury elektroniczne,
- Potwierdzenia zawarcia transakcji w usługach online.
Cena: 1597,77 zł
Cena netto: 1299 zł