Nowości



20.11.2017r
Comarch ERP Optima DMS - nowość w ofercie Comarch

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy o planowanej premierze długo wyczekiwanego modułu DMS (Data Managment System),dedykowanego dla Comarch ERP Optima! Moduł DMS zastąpi dotychczasowy moduł Obiegu Dokumentów, w sposób znaczący zwiększając jego możliwości i funkcjonalność. Premiera modułu planowana jest na styczeń 2018r, ale już teraz zapraszamy do zapoznania się z podstawowymi informacjami na temat modułu i ewentualnymi testami darmowych wersji DEMO.

Jaka cena?:

  • Pierwsze stanowisko: 2750zł netto
  • Kolejne stanowisko (pracownik): 275zł netto
  • Promocja przedsprzedażowa - 10% rabatu na moduły DMS dla zamówień podpisanych przed końcem roku!

Od kiedy?:

  • Wersja użytkowa dostępna będzie od stycznia 2018r.
  • Wersja demo dostępna jest już dziś!

Moduł DMS, służy do uporządkowania i zautomatyzowania procesów w firmie. Każda firma, niezależnie od prowadzonej działalności, procesuje dużą liczbę dokumentacji. Praca na dokumentach papierowych, ich archiwizacja i wyszukiwanie bywa uciążliwe i wymaga znacznych zasobów biurowych.

Moduł DMS jest narzędziem, które w prosty i skuteczny sposób pozwala modelować różnego typu procesy w zakresie obiegu dokumentów i informacji niezbędnych do codziennego funkcjonowania firmy. Wykorzystanie modułu usprawnia procesy takie jak elektroniczny obieg dokumentów kosztowych, realizację zapotrzebowania na towar, obieg pism i dokumentacji technicznej.

Oprócz wielu usprawnień funkcjonalnych, moduł posiada wiele usprawnień ergonomicznych, pozwala np. na wprowadzanie dokumentów dzięki funkcji masowego skanowania. Dodatkowo proces akceptacji i dostępu do dokumentów jest możliwy z poziomu aplikacji mobilnej na Android i iOS lub przez dowolną przeglądarkę www.

Moduł można dodatkowo wykorzystać do uprządkowania i nadzoru przebiegu procesów kontroli jakości, realizacji projektów, czy stopnia realizacji zleceń serwisowych świadczonych.

Jak zamówić?

Celem złożenia zamówienia zakupu lub zamówienia wersj i demo, prosimy o kontakt z opiekunem handlowym, lub o kontakt bezpośrednio z biurem handlowym:




20.11.2017r
Comarch ERP Optima - Nowa wersja!

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy, że jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2018.0.1. Nowa odsłona to dostosowanie programu do zmian w przepisach prawnych oraz wiele nowości, które w dużym stopniu wzbogacają atrakcyjność systemu i poprawiają jego ergonomię. Ponad 90 nowości i ulepszeń, które zostały wprowadzone w nowej wersji sprawią, że praca z programem stanie się jeszcze szybsza i łatwiejsza.

Zmiany w nowej wersji Comarch ERP Optima związane ze zmianami w przepisach:

  • Umożliwiliśmy naliczenie deklaracji rocznej CIT-8(25) z załącznikami: CIT-8/O(12), CIT-D(5), CIT-ST(7), CIT-ST/A(5), CIT-BR(3) na nowych formularzach obowiązujących dla okresu obrachunkowego zaczynającego się po 31.12.2016 r.
  • Udostępniliśmy wysyłkę deklaracji VAT-9M(6 i 7) do systemu e-Deklaracje za pomocą podpisu niekwalifikowanego.
  • Przygotowaliśmy konwersję listy KŚT2010 do KŚT2016 wraz z podmianą na kartach środków trwałych.
  • Umożliwiliśmy odnotowanie przydzielanego przez ZUS indywidualnego rachunku składkowego i realizację przelewów do ZUS od 1.01.2018 na ten nowy rachunek, zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2017 r. o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o zmianie ustawy - Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2017, poz. 1027).
  • Wprowadziliśmy zmiany w naliczaniu składek na FGŚP za pracowników spokrewnionych z pracodawcą oraz osoby współpracujące zgodnie z nowelizacją ustawy o ochronie roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy oraz ustawy o kosztach sądowych w sprawach cywilnych (Dz.U. 2017, poz. 1557).


Nowości Comarch ERP Optima 2018.0.1, które zasługują na szczególną uwagę:

  • Dodaliśmy możliwość generowania opisu analitycznego na słownikach (grupy towarowe, towary, konta księgowe) oraz na dokumentach (Faktury zakupu i sprzedaży, rejestry VAT zakupu i sprzedaży, ewidencja dodatkowa przychodów i kosztów oraz dokumenty polecenia księgowania).
  • Umożliwiliśmy dodanie dowolnej liczby działalności na formularzu kwot indywidualnych wspólnika.
  • Udostępniliśmy funkcję weryfikacji kontrahentów unijnych w bazie VIES.
  • Wprowadziliśmy automatyczną weryfikację statusu VAT kontrahenta na dokumentach handlowych z zapisywaniem historii wyników weryfikacji podatnika VAT do bazy danych.
  • Umożliwiliśmy automatyczny import i eksport danych za pomocą Internetowej Wymiany Dokumentów.
  • Przygotowaliśmy nową wersję pomocy do programu dostępną pod przyciskiem F1.
  • Udostępniliśmy bezpośrednią integrację z kurierem DPD oraz rozwinęliśmy mechanizm wysłania paczek za pomocą Sendit.
  • Wprowadziliśmy funkcjonalność usuwania rozliczeń z poziomu listy dokumentów handlowych generujących płatność.
  • Dodaliśmy na dokumentach handlowo magazynowych, na zakładce [Kontrahent] pole z pocztą kontrahenta, które jest przenoszone na wydruki.
  • Umożliwiliśmy dodanie w programie logo firmy, które jest drukowane na dedykowanych wydrukach Faktury Sprzedaży.
  • Dodaliśmy możliwość seryjnego ustawienia granicy ceny (minimalnej marży i maksymalnego rabatu) oraz seryjnego ustawienia kategorii sprzedaży i zakupu dla towarów zaznaczonych na liście.
  • Na listach dokumentów handlowo magazynowych udostępniliśmy opcję seryjnej zmiany kategorii z nagłówka dokumentu.
  • Wprowadziliśmy funkcję przeglądania działań wykonywanych przez Serwis Operacji Automatycznych.
  • Dodaliśmy kontrolę limitu 14/60 dni w roku dla zasiłku opiekuńczego.
  • Umożliwiliśmy wyliczanie kwoty wolnej od potrąceń z zasiłków proporcjonalnie do liczby dni zasiłkowych.


Wprowadziliśmy następujące funkcje poszerzające integrację z ERP 4.0:

  • W module Analizy BI dodaliśmy raporty prezentujące dane rozbite przez wymiary analityczne oraz wprowadziliśmy raporty z obszaru ankiet CRM oraz Ewidencji Dodatkowej. Przygotowaliśmy także nowe miary i wymiary m.in. w raportach Rezerwacji Odbiorców oraz Serwisu.
  • Rozszerzyliśmy współpracę z Comarch Mobile o możliwość wypełniania na urządzeniach mobilnych ankiet wysłanych z Comarch ERP Optima. Wypełnione ankiety synchronizowane są wraz z powiązanym zadaniem lub kontaktem do modułu CRM Plus w Comarch ERP Optima. Funkcjonalność będzie dostępna we współpracy z wersją 2018.0.1 Comarch Mobile.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej.




10.11.2017r
eSzok BR by CTI - Nowa wersja!

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy o nowościach jakie zostały wprowadzone do modułu eSzok BR by CTI dla Comarch ERP Optima! Wprowadziliśmy dla Pańśtwa szereg usprawnień i ulepszeń, które sprawią, że będą Państwo mogli jeszcze więcej zyskać dzięki aplikacji.

Nowości w Pulpicie Klienta to:

  • Chat, w którym można obsługiwać wątki w obrębie firmy Klienta jak również pomiędzy Klientem, a Biurem Rachunkowym.
  • Możliwość zmiany i przypominania hasła.
  • Możliwość filtrowania list wszystkich dokumentów
  • Możliwość przeglądania ogłoszeń.
  • Poprawiono przenoszenie PKWIU produktu na fakturę.


Nowości w Pulpicie Klienta (panel administracyjny) to:

  • Możliwość dodawania ogłoszeń.
  • Obsługa Czatu.
  • Możliwość nadawania uprawnień dostępu do poszczególnych zakładek dla użytkowników Pulpitu Klienta.


Nowości w Kancelarii to:

  • Możliwość weryfikacji aktywności VAT kontrahenta w systemie VIES.
  • Możliwość dodania drugiej kategorii oraz opisu.
  • Możliwość wyszukiwania kontrahentów po NIP i nazwie.
  • Możliwość wyszukiwania kategorii po opisie.
  • Poprawa listy kontrahentów (kontrahenci nie aktywni nie są widoczni).


Więcej informacji na temat modułu można znaleźć tutaj.

Lista zmian dla modułu Kancelaria by CTI tutaj
Lista zmian dla modułu Pulpit Klienta by CTI tutaj.


06.11.2017r
CTI liderem na śląsku!

Szanowni Państwo!

W opublikowanym przez COMARCH rankingu sprzedaży Comarch ERP Optima znaleźliśmy się na pierwszym miejscu na śląsku oraz trzecim w Polsce!





Serdecznie dziękujemy za zaufanie i współpracę!


05.10.2017r
Oferty pracy!

W związku z dynamicznym rozwojem firmy i zwiększeniem potrzeb kadrowych, ogłaszamy nabór na dwa stanowiska pracy:

- Programista C#/PHP/ASP.NET
- Konsultant - wdrożeniowiec ds. systemów ERP z obszaru księgowości

Zapraszamy do zapoznania się z ofertami i do składania aplikacji! Marzysz o karierze? Zacznij ją w CTI już dziś!

Więcej szczegółów znajduje się w linkach poniżej.

Powodzenia!


Programista C#/PHP/ASP.NET - zobacz ofertę.
Konsultant - wdrożeniowiec ds. systemów ERP z obszaru księgowości - zobacz ofertę.


04.10.2017r
Comarch umacnia pozycję na rynku ERP!

Szanowni Państwo!

Według opublikowanego wczoraj raportu przygotowanego przez firmę badawczą IDC, Comarch, jako jedyna firma z czołowej trójki producentów systemów ERP, zwiększyła swoje udziału w rynku osiągając poziom 17,1 proc. Taki wynik umacnia naszą pozycję jako lidera wśród polskich dostawców systemów ERP. Kolejny rok z rzędu zmniejszyliśmy dystans do pierwszego producenta w klasyfikacji ogólnej, uwzględniającej firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne. Drugi rok z rzędu rośniemy głównie kosztem zachodniej konkurencji.





Dziękujemy za zaangażowanie i współpracę!


14.08.2017r
eSzok BR by CTI - Nowa wersja!

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy o nowościach jakie zostały wprowadzone do modułu eSzok BR by CTI dla Comarch ERP Optima! Oprócz dostosowania modułu do współpracy z najnowszą wersją Comarch ERP Optima 2017.06, wprowadziliśmy szereg usprawnień i ulepszeń.

Nowości w Pulpicie Klienta to:

  • Możliwość wystawiania faktur sprzedaży
  • Automatyczne przesyłanie wystawionych faktur sprzedaży do Biura Rachunkowego
  • Dodano słowniki kontrahentów, towarów, jednostek miar Możliwość definicji własnego schematu numeracji wystawianych faktur sprzedaży
  • Dostęp do rozliczeń z Biurem Rachunkowym (widok faktur wystawionych przez Biuro Rachunkowe w Comarch ERP Optima, możliwość pobrania dokumentu w formacie PDF oraz widok przeterminowanych płatności dla Biura Rachunkowego)
  • Możliwość przesyłania dodatkowych dokumentów jako załączniki między Klientem, a Biurem Rachunkowym
  • Informacja o danych firmy (np. nazwa, NIP, nr konta), możliwość zmiany tych danych
  • Poprawiona została zakładka Zestawienia oraz informacje pobierane z deklaracji


Nowości w Pulpicie Klienta (panel administracyjny) to:

  • Stronicowanie faktur przesyłanych przez Klientów do Biura Rachunkowego
  • Filtrowanie dokumentów przesyłanych przez klientów
  • Zakładka Załączniki w której widoczne są dokumenty klienta, które umieścił w formie załączników


Nowości w Kancelarii to:

  • Możliwość wyłączenia lub odpięcia od programu okna podglądu skanu faktury
  • Możliwość tworzenia oraz edycji kategorii kosztowych oraz zakupowych
  • Możliwość przypisania do kontrahenta domyślnej kategorii oraz formy i terminu płatności
  • Możliwość podziału pozycji faktury na różne kategorie (w obrębie jednej stawki VAT)
  • Domyślny zapis kodu kontrahenta wielkimi literami
  • Poprawa przechodzenia w polach okna dodawania do Rejestru VAT
  • Zakładka Automatyczne procesowanie została uzupełniona o możliwość przetwarzania wystawionych faktur sprzedaży z Pulpitu Klienta. Faktury te zostają automatycznie przeniesione do Rejestru Sprzedaży w Comarch ERP Optima
  • Możliwość pracy w trybie szybkiego wprowadzania dokumentów (pominięcie okienek z informacją o dodanym dokumencie)
  • Możliwość widoku dodatkowych danych poprzez dodawanie kolumn


Więcej informacji na temat modułu można znaleźć tutaj.

Lista zmian dla modułu Kancelaria by CTI tutaj
Lista zmian dla modułu Pulpit Klienta by CTI tutaj.


13.08.2017r
Nowość w ofercie - ShopGold Integrator by CTI!

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy o wprowadzeniu do oferty CTI kolejnego modułu z serii "e-commerce Integrator" - ShopGold Integrator by CTI. Moduł jest zintegrowany zarówno z Comarch ERP Optima jak i Comarch ERP XL. Jest to już dziesiąty moduł w ofercie CTI integrujący zewnętrzne sklepy internetowe z systemami Comarch ERP.

Dodatkowo uzupełniliśmy ofertę o moduł WooCommerce Integrator XL by CTI dla systemu Comarch ERP XL.

Więcej informacji na temat modułów można znaleźć wybierając odpowiedni moduł w prawym menu.


02.08.2017r
Comarch ERP XL 2017.1!

Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP XL 2017.1, w której uwzględniono szereg nowych funkcjonalności. Wiele z nich dotyczy obszarów logistyki, produkcji, a także księgowości. Chętnych do poznania szczegółów i dokonania ewentualnego podniesienia wersji prosimy o kontakt z opiekunami.


04.07.2017r
Comarch ERP Optima 2017.5.1!

Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2017.5.1.

Nowa odsłona systemu to dostosowanie programu do zmian w przepisach prawnych oraz wiele nowości, które w dużym stopniu wzbogacają atrakcyjność systemu i poprawiają jego ergonomię.

Ponad 120 nowości i ulepszeń, które wprowadziliśmy w nowej wersji sprawią, że praca z programem stanie się jeszcze szybsza i łatwiejsza.

Nowości Comarch ERP Optima 2017.5.1 związane ze zmianami w przepisach:


  • Na podstawie wchodzącej w życie 01.06.2017r. nowelizacji ustawy o pracownikach tymczasowych wprowadziliśmy zmiany w wyliczaniu wynagrodzenia za urlop i ekwiwalentu za niewykorzystany urlop dla pracowników tymczasowych.
  • Zaktualizowaliśmy wzór dokumentu elektronicznego do wysyłki deklaracji CIT-8(24) obowiązującej dla przychodów osiągniętych za rok 2017.
  • Dostosowaliśmy listę urzędów do zmian związanych z reformą Krajowej Administracji Skarbowej, dodatkowo umożliwiając dodanie urzędu o typie inny.


Pozostałe nowości Comarch ERP Optima 2017.5.1, które zasługują na szczególną uwagę:


  • Umożliwiliśmy weryfikację statusu VAT kontrahenta - czy jest podatnikiem VAT czynnym w serwisie Ministerstwa Finansów https://ppuslugi.mf.gov.pl/.
  • Rozszerzyliśmy zakres operacji seryjnych na liście kontrahentów umożliwiając zbiorczą modyfikację wielu parametrów kontrahenta..
  • Wprowadziliśmy w programie Comarch ERP Optima obsługę kalendarza świąt, umożliwiając pobieranie na dokumentach walutowych kursu z dnia poprzedzającego dzień wolny (święto bądź weekend).
  • W module CRM Plus rozszerzyliśmy możliwość zarządzania relacjami z klientami poprzez wprowadzenie Ankiet. Nowa funkcjonalność pozwala na budowanie wzorcowych wywiadów z różnego rodzaju pytań, by po seryjnym wygenerowaniu z nich ankiet, pracownicy lub handlowcy mogli zebrać dodatkowe informacje i opinie bezpośrednio od kontrahentów.
  • Umożliwiliśmy w pracy rozproszonej przenoszenie danych binarnych z modułu Obieg dokumentów.
  • Wprowadziliśmy funkcjonalność delegacji zagranicznych.
  • Umożliwiliśmy automatyczne rozliczanie przelewów przy imporcie.
  • Udostępniliśmy funkcjonalność seryjnego usuwania rozliczeń w module Kasa/Bank oraz Rejestrze VAT i Ewidencji dodatkowej.
  • Umożliwiliśmy księgowanie delegacji do Książki Przychodów i Rozchodów.
  • Dodaliśmy możliwość wprowadzania cen towarów z czterema miejscami po przecinku.
  • Wprowadziliśmy możliwość automatycznego uzupełniania kodu na karcie towaru.
  • Umożliwiliśmy zakładanie kart towarów i kontrahentów podczas importu dokumentów z pliku XML.
  • Rozbudowaliśmy funkcjonalność seryjnego zatwierdzania dokumentów handlowych/ magazynowych.
  • Udostępniliśmy odwołanie do formularza wspólnika oraz kwot indywidualnych bezpośrednio z poziomu formularza zaliczki na PIT-28/ PIT-36/ PIT-36L oraz deklaracji rocznej PIT-28(19).
  • W Księdze Podatkowej oraz Ewidencji ryczałtowej wprowadziliśmy funkcjonalność zbiorczego księgowania różnic kursowych MW oraz ewidencji dodatkowej przychodów.
  • W Rejestrze VAT dodaliśmy możliwość seryjnej zmiany rodzaju transakcji, rodzaju na pozycjach, statusu podmiotu, ustawienia opisu oraz kolumny do księgowania dla KPiR oraz Ewidencji ryczałtowej.
  • Wprowadziliśmy kontrolę duplikacji dokumentów w Ewidencji dodatkowej.
  • Umożliwiliśmy numerację Ewidencji dodatkowej narastająco w ciągu roku.
  • Wprowadziliśmy automatyczne wyliczanie podstawy składek emerytalno-rentowych ze średniej z wypłat dla pracowników przebywających na urlopach wychowawczych oraz zmiany w wykazywaniu informacji o urlopie wychowawczym w deklaracji ZUS DRA.
  • Ułatwiliśmy edycję czasu pracy w kalendarzach.
  • Umożliwiliśmy dostęp do aplikacji Comarch ERP e-Pracownik osobom pracującym w ramach samozatrudnienia.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej.


23.06.2017r
Nowości w Kancelarii i OCR!

Z przyjemnością informujemy, że nasze programy rozwijają się w błyskawicznym tempie, a w dodatku dalej są dostępne w promocyjnej cenie! Przy zakupie Kancelarii otrzymują Państwo OCR za 1zł.

Wśród nowych funkcjonalności w Kancelarii 2.0 i OCR są: rozpoznawanie stawek VAT, odczytywanie numeru rachunku bankowego, możliwość zmiany rejestru każdej z faktur, seryjne oznaczanie daty wpływu i wiele, wiele innych!

Zobacz pełną listę zmian (kliknij tutaj, aby ją otworzyć).


13.02.2017r
Comarch ERP Optima 2017.2.1!

Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2017.2.1.

Nowa odsłona systemu to dostosowanie programu do zmian w przepisach prawnych oraz wiele nowości, które w dużym stopniu wzbogacają atrakcyjność systemu i poprawiają jego ergonomię.

Nowości Comarch ERP Optima 2017.2.1 związane ze zmianami w przepisach:


  • Umożliwiliśmy wysyłanie plików JPK_VAT i JPK_PKPiR za pomocą nowych wzorów dokumentów elektronicznych obowiązujących od stycznia 2017.
  • Umożliwiliśmy naliczenie deklaracji: VAT-9M(7), VAT-UE(4), VAT-UEK(4), VAT-27(2) na nowych formularzach obowiązujących za okres rozliczeniowy od stycznia 2017 roku wraz z ich wydrukami, eksportem do systemu e-Deklaracje oraz eksportem do Comarch ERP Pulpit Menadżera.
  • Dostosowaliśmy program do zmieniających się przepisów Ustawy z dnia 5 września 2016 r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, dotyczących wprowadzenia dla osób prawnych nowej stawki podatku dochodowego w wysokości 15%.
  • Dodaliśmy wydruki ułatwiające wyliczenie kwoty korekty rocznej podatku naliczonego od nabycia środków trwałych, nieruchomości oraz pozostałych nabyć wynikającej z zastosowania przez jednostki budżetowe prewspółczynnika oraz współczynnika do obliczenia podatku naliczonego.
  • Dodaliśmy mechanizm umożliwiający eksport danych pracowników do pliku o formacie *.csv pozwalającym zaimportować dane do programu Z-12 GUS, w celu przygotowania i przesłania Sprawozdania o strukturze wynagrodzeń według zawodów GUS Z-12.
  • Wprowadziliśmy zmiany w naliczaniu zaliczki podatku w związku ze zmianami dotyczącymi naliczania kwoty wolnej.
  • Na podstawie Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 grudnia 2016 r. w sprawie świadectwa pracy (Dz. U. 2016 poz. 2292) dostosowaliśmy wydruk świadectwa pracy do nowego wzoru.


Pozostałe nowości Comarch ERP Optima 2017.2.1, które zasługują na szczególną uwagę:


  • Zintegrowaliśmy Comarch ERP Optima z Comarch BI Point, udostępniając Biurom Rachunkowym nowoczesną platformę analityczną dla ich Klientów.
  • Wprowadziliśmy funkcjonalność zapisywania plików z Archiwum wydruków na iBard24.
  • Udostępniliśmy nowy algorytm 14 - umowa - zlecenie godzinowa w typach wypłat, dedykowany do rozliczania umów cywilnoprawnych godzinowych.
  • Rozwijając współpracę z Comarch Mobile Sprzedaż wprowadziliśmy funkcjonalność wysyłania kontrahentów na urządzenie mobilne wg opiekuna przypisanego na karcie kontrahenta w Comarch ERP Optima.
  • Dodaliśmy możliwość współpracy Comarch ERP Optima z terminalem płatniczym Ingenico ICT220 ETH.
  • Udostępniliśmy bezpośrednią wysyłkę deklaracji AKC-WW na portal PUESC.
  • Wprowadziliśmy możliwość automatycznej wysyłki deklaracji Intrastat na portal PUESC.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej.


01.02.2017r
Oferty pracy!

W związku z dynamicznym rozwojem firmy i zwiększeniem potrzeb kadrowych, ogłaszamy nabór na dwa stanowiska pracy:

- Programista rozwiązań WWW
- Specjalista ds. Wdrożeń

Zapraszamy do zapoznania się z ofertami i do składania aplikacji! Marzysz o karierze? Zacznij ją w CTI już dziś!

Więcej szczegółów znajduje się w linkach poniżej.

Powodzenia!


Programista rozwiązań WWW - zobacz ofertę.
Specjalista ds. Wdrożeń - zobacz ofertę.


30.12.2016r
Badania satysfakcji klientów

Przedstawiamy Państwu wyniki badań satysfakcji klientów. Cieszymy się, że 90% pozytywnie ocenia niezawodność systemów. Dziękujemy!



Wyniki badań Comarch ERP Wyniki badań Comarch ERP Optima


16.12.2016r
Comarch ERP Optima 2017.1.1!

Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2017.1.1.

Nowa odsłona systemu to wiele nowości, które w dużym stopniu wzbogacają atrakcyjność systemu i poprawiają jego ergonomię.

Nowości Comarch ERP Optima 2017.1.1 związane ze zmianami w przepisach:


  • Dostosowaliśmy wzory następujących dokumentów elektronicznych PIT za rok 2016: PIT-28(19), PIT-36(23), PIT-36L(12), PIT-37(23).
  • Umożliwiliśmy kontrolę minimalnego wynagrodzenia dla wybranych umów cywilnoprawnych oraz ułatwiliśmy ewidencję czasu pracy zleceniobiorców.
  • Wprowadziliśmy zmiany w naliczaniu podstawy składek na ubezpieczenie społeczne dla pracowników oddelegowanych do pracy za granicę zgodnie z wyjaśnieniami opublikowanymi na stronie ZUS.
  • Umożliwiliśmy dla jednostek budżetowych określenie w Konfiguracji Firmy głównej jednostki samorządowej, celem zamieszczania jej danych na wydrukach generowanych z programu.
  • Wprowadziliśmy kontrolę przekroczenia limitu płatności gotówkowych - 15 tys. PLN, dla dokumentów kosztowych.


Pozostałe nowości Comarch ERP Optima 2017.1.1, które zasługują na szczeólną uwagę:


  • Umożliwiliśmy obsługę skrzynki pocztowej w oparciu o protokół IMAP, pozwalający zwiększyć mobilność Użytkowników poprzez pracę z pocztą z różnych urządzeń i lokalizacji.
  • Wydzieliliśmy atrybuty dla plików JPK z pozostałych atrybutów dokumentów.
  • Zoptymalizowaliśmy czas generowania plików JPK_VAT.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej.


06.12.2016r
Systemy Comarch ERP 12% taniej!

Tylko w grudniu możesz kupić systemy Comarch ERP 12% taniej! Oferta dotyczy systemów Comarch ERP XT, Optima, Altum oraz XL.

W przypadku zakupu systemu w modelu usługowym (w chmurze) rabat 12% dotyczy opłat miesięcznych przez pierwsze 12 miesięcy.

Wszystkie nasze systemy są zgodne z przepisami i gotowe na JPK.

Zapraszamy do kontaktu.


15.11.2016r
Comarch ERP Optima 2017.0.1!

Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2017.0.1.

Nowa odsłona systemu to wiele nowości, które w dużym stopniu wzbogacają atrakcyjność systemu i poprawiają jego ergonomię.

103 - to liczba nowości i ulepszeń, które wprowadziliśmy w nowej wersji. Dzięki nim praca z programem staje się jeszcze szybsza i łatwiejsza.

Nowości Comarch ERP Optima 2016.0.1, które zasługują na szczególną uwagę:


  • Udostępniliśmy inwentaryzację środków trwałych. Funkcja współpracuje z aplikacją Comarch ERP Inwentaryzacja dostępną na platformę Android.
  • Dodaliśmy funkcjonalność podpowiadania najczęściej wybieranych przez operatora walut.
  • Wprowadziliśmy możliwość skorygowania kursu waluty dla wybranych dokumentów handlowych.
  • Przygotowaliśmy konwerter, który zamienia kody PKWiU 2008 na kody PKWiU 2015 zgodnie z kluczem powiązań.
  • Wprowadziliśmy możliwość automatycznego generowania powiadomień dla Operatora/Pracownika.
  • Rozszerzyliśmy automatyczną windykację należności o funkcję windykacji na żądanie, która ułatwi proces ściągania nieuregulowanych płatności.
  • Wprowadziliśmy ułatwienia w prowadzeniu Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów dla firm wielozakładowych.
  • Umożliwiliśmy generowanie zbiorczych dokumentów wewnętrznych w Rejestrach VAT.
  • Umożliwiliśmy seryjne ustawienia opisu oraz kategorii na zapisach KPiR.
  • Dodaliśmy mechanizm generowania zapisów korekcyjnych do załącznika VAT-ZD pojedynczo do poszczególnych faktur.
  • Wprowadziliśmy możliwość eksportu przelewów do pliku XML.
  • Rozbudowaliśmy operacje seryjne w module Biuro Rachunkowe o możliwość seryjnego naliczania i zamykania wypłat właścicieli.
  • Dodaliśmy automatyczne podpowiadanie wartości diety w zależności od ustawionego kraju oddelegowania pracownika oraz umożliwiono liczenie wynagrodzenia w innej walucie niż waluta, w której jest ustalona dieta.
  • Rozdzieliliśmy dopłaty do nadgodzin dobowych i średniotygodniowych oraz umożliwiliśmy naliczanie dopłat do nadgodzin dobowych w miesiącu wystąpienia nadgodzin, a dopłat do nadgodzin średniotygodniowych na koniec okresu rozliczeniowego.
  • Wprowadzono mechanizm kontroli duplikacji pracowników oparty o sprawdzaniu unikalności numeru PESEL.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej.


15.11.2016r
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

Jesteś przedsiębiorcą lub zamierzasz właśnie otworzyć firmę?

Zapraszamy na Dni Otwarte "PODATKI I ZUS - RAZEM DAMY RADĘ" organizowane przez naszego długoletniego klienta, firmę Debet z Tarnowskich Gór.


Szczegóły znajduje się w ulotce informacyjnej.


20.09.2016r
Comarch ERP Optima 2016.7.1!

Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2016.7.1. Nowa odsłona systemu została rozszerzona o obsługę kolejnych zmian w przepisach prawnych.

Zmiany w nowej wersji związane ze zmianami w przepisach:


  • Umożliwiliśmy naliczenie deklaracji VAT na nowych formularzach obowiązujących za okres rozliczeniowy od sierpnia/3 kwartału 2016 roku: VAT-7(17), VAT-7D(8), VAT-7K(11), VAT-9M(6).
  • Wprowadziliśmy zmiany w naliczaniu podstawy składek na ubezpieczenie społeczne dla pracowników oddelegowanych do pracy za granicę zgodnie z wchodzącym w życie 1.10.2016r. rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 sierpnia 2016r., które realizuje wyrok Trybunału Konstytucyjnego z 28 października 2015r.

Informujemy również, że od wersji Comarch ERP Optima 2017.0, oprogramowanie nie będzie wspierane na systemie Microsoft Windows Vista.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej


22.08.2016r
Comarch ERP Optima 2016.6.1!

Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2016.6.1. Najważniejsze nowości w programie Comarch ERP Optima 2016.6.1 to możliwość elektronicznego wysyłania plików JPK oraz pobierania UPO, eksportu plików JPK do arkusza kalkulacyjnego oraz seryjnego zaznaczania i odznaczania parametru JPK_FA w Rejestrach VAT.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajduje się w ulotce informacyjnej

 

CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ
Zygmunt Wilder
44-100 Gliwice ; ul. Jałowcowa 35 ; NIP: 631-190-72-77
Tel/Fax 32 279 02 84 ; biuro@cti.org.pl ; www.cti.org.pl

Design and programming (c) 2005