Rozwiązania dedykowane dla Comarch ERP Optima

    Program Lojalnościowy  
Aplikacja „Program Lojalnościowy” dedykowana jest dla małych, średnich i dużych firm dowolnej branży, których głównym celem jest wyróżnienie i wynagrodzenie lojalnych Klientów. To skuteczny i sprawdzony sposób na przywiązanie Klienta do firmy, zdobywanie nowych Klientów, tworzenie nowych kanałów komunikacji, zdobywaniu informacji o Klientach. Dzięki wprowadzeniu „Programu Lojalnościowego” można obserwować wymierne efekty z prowadzonych działań marketingowych. Firma jest w stanie zbadać rzeczywisty potencjał poszczególnych kanałów dystrybucji, czy też kanałów oddziaływania na Klienta.

W skład programu wchodzi aplikacja internetowa, którą można rozszerzyć o aplikację na telefon.


Funkcje, które otrzymuje Organizator:
    Konfigurator nagród
  • Przydzielanie punktów na poszczególne towary.
  • Graficzna forma prezentacji nagród.
  • Ustalanie zakresu czasu dla dostępności nagród.
  • Możliwość dezaktywowania nagrody w dowolnym momencie.
  • Dostęp do edycji nagrody w każdej chwili.
    Intuicyjna konfiguracja
  • Szybkie dodanie nowej nagrody.
  • Personalizacja szablonu SMS dla klienta.
  • Tworzenie powiadomień.
  • Zarządzanie nagrodami.
  • Możliwość rozbudowy o nowe funkcjonalności.
    Budowanie relacji z klientami:
  • Historia klienta z datą przyjęcia i ilością dostępnych punktów.
  • Dostęp do informacji o wybranych nagrodach.
  • Wyświetlanie banerów w telefonach klientów.
  • Bazę kontrahentów dodanych do Programu Lojalnościowego.
  • Widok listy nowych zamówień na nagrody oraz potwierdzonych zamówień.
Funkcje, które otrzymuje Uczestnik:
    Prosta nawigacja
  • Sprawdzanie ilości zdobytych punktów.
  • Wymiana punktów na wybrane nagrody dostępne na liście nagród.
  • Dostęp do promocji i kuponów.
  • Historia zdobytych punktów i wykonanych transakcji.
  • Historia operacji.
    Integracja
  • Comarch ERP Optima
  • Comarch ERP XL
  • Mobilny System Sprzedaży eDETAL
1 / 2
Caption Text
2 / 2
Caption Two


Bazując na doświadczeniach naszej firmy, jesteśmy w stanie zaproponować aplikację „Program Lojalnościowy” konkretnie dostosowaną do indywidualnego Klienta, biorąc pod uwagę wszystkie istotne elementy: gromadzenia informacji o preferencjach zakupowych oraz zachowaniu się poszczególnych Klientów, którzy biorą udział w programie. Pozwala to na bieżące śledzenie zakupów Klienta, a co najważniejsze prognozowanie popytu na produkty, czy usługi. „Program Lojalnościowy” może więc służyć nie tylko do motywowania Klientów do dalszych zakupów, ale również do pozyskania wielu ważnych informacji na temat przebiegu programu oraz badania oczekiwań rynku.


Skontaktuj się z nami

 

CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ
Zygmunt Wilder
44-100 Gliwice ; ul. Jałowcowa 35 ; NIP: 631-190-72-77
Tel/Fax 32 279 02 84 ; biuro@cti.org.pl ; www.cti.org.pl

Design and programming (c) 2005