Rozwiązania dedykowane dla Comarch ERP Optima

    eSZOK BR by CTI  
eSZOK BR (elektroniczny System Zarządzania Obsługą Klienta Biur Rachunkowych) z funkcjonalnością OCR (automatycznego rozpoznawania) i uzupełniania informacji. System jest rozwiązaniem dla nowoczesnych biur rachunkowych. Dzięki dodatkowi OCR program rozpoznaje tekst na podstawie plików graficznych przesłanych do Kancelarii biura rachunkowego przez Pulpit Klienta. Eliminuje to błędy przy wprowadzaniu informacji, przyspiesza księgowanie oraz automatyzuje powtarzające się czynności. Z poziomu programu Kancelaria następuje automatyczna rejestracja faktury w Comarch ERP Optima. Faktura ta jest dodawana bezpośrednio do rejestru VAT.
    Film demonstracyjny:
    (kliknij podwójnie aby otworzyć w pełnym oknie)

Program składa się z:

Pulpitu Klienta - jest to aplikacja dla klientów biur rachunkowych dostępną przez przeglądarkę WWW. Rozwiązanie to łączy elektroniczną bibliotekę dokumentacji firmy z panelem do komunikowania się i wymiany dokumentów pomiędzy klientem i biurem rachunkowym. Klienci po zalogowaniu mogą przesłać do swojego pulpitu klienta pliki z fakturami zakupu i sprzedaży. Użytkownicy mają możliwość załączać dokumenty z różnych nośników (wysłać ze skanera, laptopa czy zrobić zdjęcie smartphonem), które następnie trafi do programu Biura rachunkowego - Kancelaria by CTI. Klienci mają nielimitowany dostęp do plików ze swoimi dokumentami, wraz z nadanym przez Biuro Rachunkowe statusem, datą wystawienia rejestru VAT jak i korespondencji ze swoim biurem rachunkowym. Pulpit Klienta jest zsynchronizowany z Comarch ERP Optima, zawiera również zakładkę z dokumentami firmowymi (np. KRS, wpis do ewidencji),dokumentami podatkowymi (np. PIT, VAT, CIT, ZUS DRA) na podstawie których uzupełniane są informacje w kolejnej zakładce Rozliczenia.

Kancelarii - jest to program dla Biura rachunkowego, wraz z funkcją OCR, który odczytuje informacje z przesłanych przez klienta plików graficznych, czy też zeskanowanych w biurze faktur. Oprogramowanie pobiera dokumenty z odpowiednich folderów oraz automatycznie poprzez OCR odczytuje dane. Program rozpoznaje i uzupełnia informacje w oknie rejestru VAT. Pracownicy na podstawie pobranych plików mogą dokonać księgowania, nadać dokumentom odpowiedni status jak również skontaktować się z klientem poprzez jego Pulpit Klienta, by uzupełnił opis do konkretnych faktur. Użytkownicy Kancelarii widzą ilość już zaksięgowanych i oczekujących dokumentów, mogą również usuwać pliki.

Uwaga! Przy zakupie programu KANCELARIA by CTI, OCR dostaniesz za 1 złoty bez ograniczenia liczby odczytywanych stron!



    Galeria:
Lista faktur od klienta Rozliczenia klienta Automatyczny odczyt danych z faktury Wpisy w rejestrze VAT Wpis w rejestrze VAT Okno główne programu





 

CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ
Zygmunt Wilder
44-100 Gliwice ; ul. Jałowcowa 35 ; NIP: 631-190-72-77
Tel/Fax 32 279 02 84 ; biuro@cti.org.pl ; www.cti.org.pl

Design and programming (c) 2005